/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mails fra kandu ???
Fra : Ammitz
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 18-09-05 19:37

Hvordan kan det være, at jeg pludselig ikke modtager mails fra kandu?
Plejer at modtage op til 10-15 stk. om dagen, - men nu pludselig slet ingen ???
Ammitz

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-05 19:40

Igen og igen.

Du er ikke den eneste, jeg tror at du er nr. 4 i løbet af en uge, der spørger om det problem.

Kandus mailserver er nede på nuværende tidspunkt og har været det i mere end en uge.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 25

Dato : 18-09-05 19:45

Jeg får heller ikke mails fra kandu, det er irreterende, jeg får normalt et hav af mail.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 18-09-05 19:45

Jeg får heller ikke mails fra kandu, det er irreterende, jeg får normalt et hav af mail.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 19:54

Se denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/74524 den står stadig på Seneste 25. Så du kunne have sparet dine point.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-09-05 20:04

Ja, det er belastende ikke at få de skide E-mails. Man kan ikke længere følge med i NOGET der IKKE er i "seneste 25".

Hvornår mon der bliver rettet op på problemet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-05 20:09

epidedymittis -> Vel kan du da så! Hvis du abonnerer på et spørgsmål, kan du se dem under DIN Profil. De du så ønsker at følge udviklingen i, kan du jo bare åbne en gang imellem. Dette sammen med Seneste 25, gør det muligt at følge med i hvad der har ens interesse. Besværligt? JA! Umuligt? NEJ! Hilsen Arne

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-09-05 21:09

Besværligt? JA! Umuligt? Ja, for du skal jo tænke på at den ene halvdel af min skærm er dækket af sort gaffatape.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-05 21:16

Det virker til gengæld som om alt andet også er gået i stå - folk gider dårligt nok følge op på deres egne spørgsmål - selv om de er af aften "hjælp søges nu - haster..." ---- sløvt !

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-09-05 22:38

epidedymittis ;-D
Citat
Besværligt? JA! Umuligt? Ja, for du skal jo tænke på at den ene halvdel af min skærm er dækket af sort gaffatape.

Sikke da noget bullshit at skrive *LOOOOL*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-09-05 22:39

øv...troede lige jeg kunne huske at lave citat...uden at kigge

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 18-09-05 22:48

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-09-05 23:05

Jeg skulle lige følge op på et par af mine egne spørgsmål så, at der profilen ikke var blevet opdateret siden d. 14. - altså i torsdags, hvor mailserveren også smuttede...

Så det er noget med at huske kategorierne og sådan... Kedelig ting... og besværligt...

Kan I sove sødt alle! Håber selvfølgelig på en frisk Kandu-server i morgen, så vi kan få gang i den igen

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 18-09-05 23:06

hehe... jeg er træt... sorry for sprogspasseriet.. Håber I forstår alligevel

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 01:29

epidedymittis -> Kender det godt

Eyvind gjorde mig engang opmærksom på at når man kører musen hen over skærmen, kan man ligeledes heller ikke læse alt der står på siden

Det er nemmere; hvis man nøjes med at holde musen på måtten

..og hvis man vil læse hvad der står på siden, skal man måske rejse sig op, bukke sig frem ...og se efter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-05 01:47

Citat
Hvis du abonnerer på et spørgsmål, kan du se dem under DIN Profil. De du så ønsker at følge udviklingen i, kan du jo bare åbne en gang imellem.

Ja, den er go' med dig arne.jakobsen. Jeg abonnerer på over 1.000 (..ja, du læste rigtigt : TUSINDE) spørgsmål der endnu ikke er lukkede. Tror du jeg har tid at høvle dem igennem, når der ikke kommer mail

Go'Daw do

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 08:46

På Titanic prøvede de i det mindste, tror at kandu er ved at kulsejle og kaptainen har forladt skuden.
Bare det at vente på sideopdateringer, er selv med i et par 100 tråde, og at åbne sin ejen profil tager lige så lang tid som at læse en jumbobog
Synd at et ellers godt sted skal ende i tidsspilde.
Blev i går henvist til en tråd oprettet af kandu, de/den har skrevet starten og ikke foretaget sig uderligere i ca 3 år.
http://www.kandu.dk/dk/spg/8718
sidder med en 20/20 mbit forbindelse og tænker på om god gammeldags morse ikke ville overhale kandu.
Sidder også og tænker om det snart er det værd, at være med på kandu.
når jeg om lidt trykker 'send indlæg' og kikker tilbage om måske en time, tja så kan indlægget være forsvundet.

DET ER NOGET FU..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:35

WAWH Har netop fået EN mail om et indlæg d13-9-05 Hvis det er som sidst, så forventer jeg at der dumper 5-800 mail ind i dag.
En del af dem er så til afsluttede tråde, som jeg så kan vælge at 'betale' for at se slutningen på.

Og WAWH , mit indlæg fra 08:46 er ikke forsvundet... endnu !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:50

Det er Albertslund, der står. det er når linket Sexy wallpapers bliver trykket. men trojanen udeblev denne gang.
Men de duller har jeg nu ikke set så'en mellem de ca 30.000 indbyggere der er her,
DET FA..*"¤&&% SNYD !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-09-05 09:51

hov & ups ! forkert tråd