/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hjælp Om Bil Lån
Fra : pk2dk99
Vist : 931 gange
50 point
Dato : 17-09-05 09:08

Hej
Jeg vil gerne køb en bil som koster 250000 kr. Er der nogen som kan fortæl mig hvorfra kan man får billigt rente bil lån?
Tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-09-05 09:11

For et par år siden, sammenlignede vi lån bank/forhandler, vi fandt banken billigst

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 17-09-05 09:16

Under alle omstændigheder får du det biligste lån hvis du har 30% af bilens pris at lægge som udbetaling.

Du får svært ved at finansiere hele bilens pris.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-09-05 09:20

http://www.skandiabanken.dk/

åop (årlig omkostning i procent) 5.1%

Sammenlign altid med ÅOP, alle andre % satser er ligegyldige.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 17-09-05 09:47

GE capital, med 20% i udbetaling. Ellers hør hvilke kreditforeninger/banker forhandleren samarbejder med (hvis det altså ikke er et privat køb)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 10:58

Jyske invest har billige billån.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 11:02
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-09-05 11:17

Ikke billigt men let at få lån.
http://www.citibank.com/denmark/homepage/index.htm

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-09-05 11:35

gå i din bank og tag lånet der. De kender dig og må være det bedste sted at henvende sig. Pas på med alle de andre der vil låne penge ud, der er skjulte gebyrer med mere.

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 17-09-05 11:56

http://www.dibafinans.dk/ bil fra 3%

Ellers prøv at kig på http://www.mybanker.dk

Kommentar
Fra : marcogc

Dato : 17-09-05 11:58
Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 19-09-05 23:20

Ingen "skjulte" gebyre hos Ge capital> Fijala, rent og reelt lån, til aktuelle bankrenter, enda billigere.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 20-09-05 22:31

Det kommer an på din basisøkonomi.
Bor du i lejebolig, har du fået mange gode råd.
Har du anbragt penge i en ejerbolig, kan du låne dine egne penge, kan du i forskellige banker og realkredit institutter låne "dine egne penge" til ca 3-3,5%p.a.

Kommentar
Fra : stevenklein

Dato : 22-09-05 22:32

Det billigste er nok, at tage ned i en Mazda/suzuki/Ford forhandler og søge om lånet der.. Du kan også låne selvom du ikke køber hos den specifikke forhandler.. Lånet hedder "Ford/Mazda Credit"

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-09-05 07:22

Mange mange mange tak for jeres rådgivning. Mvh
pk2dk99