/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
211 kroner
Fra : hutlihat
Vist : 868 gange
50 point
Dato : 16-09-05 22:59

Okay. Jeg gjorde noget dumt for lidt siden. Frekventerede min netbank og reddede mig en depression.

211 kroner, er beløbet.

Nogle forslag til, hvordan man for dette sørgeligt sølle beløb kan hustle sig gennem den resterende måned??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-05 23:11

ØØhhh 14 poser Spaghettiskruer ( dem til 4 kr/stk i Netto eller Rema 1000) og en flaske Beauvais ketchup og så lidt variation til weekendens skruer...en pakke revet ost.

Nej, spøg til side.......besøg familie, venner og bekendte omkring spisetiderne.

Lad være med at låne hvis det kan undgås, for så bliver du også bare bagefter i næste måned.....

Lidt mere spøg: udvikl så alvorlig en depression, at du må til læge og indlægges (fri kost og logi) på psykiatrisk afdeling.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-09-05 23:15

Jeg har ladet mig fortælle, at man kan få overført penge til sin konto efter at have udført et såkaldt ar-bej-de..

Dette kunne være en løsning - og hvis du allerede er tilknyttet ovenstående ordning, kan du måske udvide (igen kun noget jeg har hørt) med såkaldt "EKSTRA ar-bej-de".

Hvis denne løsning ikke passer ind, så er der jo altid Kassekredit, GE Money Bank, flaskesamling, Mc D's coinoffertips, prostitution eller kriminalitet tilbage..

************************************

Andre, alternative løsninger!

Indkøb af mel, gær, langtidsholdbar mælk, dåsetomater, pasta og ris..

Stil dig ned på den nærmeste tank og vask bilruder..

Sætte dit designer tøj til salg på Trendsales..

Ryd op i kælderen og sælg gamle møbler, bøger, puder, dimser og dingenoter på dba eller qxl..

Jeg plejer selv at spille lidt 5-card-draw (pokér), når den situation indtræffer.

Men hvis ikke man er smart til gambling, så køb skrabelodder for samtlige 211 kroner, og kast din lid til Fru Fortuna!

Glipper det hele, så tag hjem til forældrene, hvis det er en mulighed, og nas lidt på dem resten af måneden

//Creamy - heldigvis med en lidt mere spændstig konto i netbanken ..og med håb om du besidder en smule humor

Jeg kan i hvert fald ikke finde på andet *S*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-09-05 23:26

Du må på lånemarkedet jo,enkelt og greit

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-09-05 23:30

Ps. når du har lånt dem ut noen gange kan du jo leve som Greve,ha

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 16-09-05 23:31

Flyt hjem til mor og far.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-09-05 23:32

hutlihat

Skriv din mailadresee til mig. Så vil jeg gerne hjælpe de dig.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-09-05 23:37

Kom mu, jeg er på vej i seng.

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 16-09-05 23:43

Ellers tak men jeg er ikke interesseret i at låne penge. Jeg vil faktisk bare gerne have forslag til hvordan man kommer igennem en mindre økonomiskkrise, men med en jernvilje til at gøre en indsats.

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 16-09-05 23:44

Og forslagene er mere end velkomne her i det "åbne"

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-09-05 23:45

Til hutlihat

Da du ikke har været på, siden du stillede spørgsmålet, kan det vel ikke være så vigtigt??? Eller hvad???

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 16-09-05 23:47

Er det et problem at jeg venter på flere svar eller hvad??

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-09-05 23:48

Hvor mange penge mangler du lige nu?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-09-05 23:50

Jeg synes ikke du er ret taknemmelig for at få hjælp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-05 23:50

Du er for utålmodig Franksp. Det er jo ikke 1 time siden at spørgsmålet blev stillet.
Da der ikke bliver sendt mails fra kandu, er det jo ikke ensbetydende med at alle brugere sidder og holder øje med seneste 25.
Gå du bare i seng og

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-09-05 23:51

Åhh et par hundred eller 2? Skal jeg sende mit kontonummer?

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 17-09-05 00:04

Taknemmelig for hvad?? jeg er jo ikke interesseret i at låne penge ser du, og hvad kommer det sagen ved om der går 40 minutter fra jeg stiller et spørgsmål til jeg igen kommer forbi min computer. Jeg modtager ingen post fra kandu.
Mon ikke det er dig der har et problem. Svaret er NEJ TAK til dit tilbud om at sende dig en mail. Jeg har stillet et spørgsmål et åbent forum, og spørgsmålet må gerne besvares i et åbent forum. Flere bekendte har tilbudt mig at låne penge, men formålet er at klare mig ud af dette uden at skal på lånemarkedet.

Spørgsmålet forbliver åben nu, fordi jeg er blevet irriteret over din utålmodighed. Er du så vild med at få e-mail fra fremmede og der igennem hjælpe med kontanter, så lån ted de 2 hundrede.

sure utålmodige sjæl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-05 00:10

Skal man betale tilbage? Så fjerner jeg fluen!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:12

Citat
Fra : Franksp Dato : 16-09-05 23:48

Hvor mange penge mangler du lige nu?

............. du kan da også godt få mit kontonummer Frank, hvis du har nogle penge alligevel som du ikke ved hvad du skal bruge til
-----------------------------------
hutlihat -> op med humøret .... hvis du har lidt fingersnilde, så er der sikkert et eller andet du kan gøre for en ven eller to, og så lige så stille få det passet ind med spisetider -
.........jeg forstår det hovedsalig er maden du bekymrer dig om, nu er vi jo mange som ryger en del smøjer og gerne vil have en fyraftensbajer.......
........ såååå 211,00 kr er jo ikke meget - sørg for at du kan få en smøj, og glem ikke fredagsbajeren, så skide da være med maden, de allerfleste af os trænger jo alligevel til en lille hurtig kur, så udnyt chancen
----------------------------------
Desværre må jeg nok give gode gamle <holniels> oppe fra det dejlige Norge ret igen, du må ganske enkelt ud på lånemarkedet, men lad det nu ikke blive en vane
- så ellers op med humøret, det hjælper nu meget på en grå hverdag - del ud med rund hånd af smil og kærlige blikke, måske giver det en smøj eller en dram tilbage
god week-end
mange hilsener
<\\Benny
..... jeg har squ heller ikke for meget, men jeg bor på østfyn, så hvis du er sulten eller trænger til en smøj, så bare kik forbi

Accepteret svar
Fra : Vonna

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-05 00:14

Op med hovedet .når nøden er størst er hjelpen nermest ,tro på det .Tænk posetift ,

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:15

Betale tilbage - NEJ - så er det squ ligemeget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-09-05 00:16

hutlihat.... hvad fanden bilder du dig ind. Kan du med det samme sige pænt undskyld, og husk lige at svare med det samme en anden gang.

Ærlig talt hutlihat.. du er da møguopdragen når du ikke øjeblikkelig kaster dig i støvet i dyb taknemlighed, når en uselvisk bruger uopfordret tilbyder dig, som han overhovedet ikke kender, penge på favorable vilkår

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:17

Vonna ?????? ... er der flere nordmænd her nu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-05 00:18

Sådan er det jo når Ram2 og fridaflip tror de kan lave lidt panik, klumme!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:19

hutlihat -> bare rolig en enket fredagsbajer (eller to) har jeg osse på lager

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:20

tedd -> de er da blevet banned - så nu har vi kun AJ tilbage

<\\Benny

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 00:21

Spring i noget pænt tøj, en blok, en kuglepen, ansigtet i de rette folder, ud i byen.

Find de gode spisesteder og sig du er fra bladet: Jagt og hund.........Vores børn......Penny hesteblad, whatever, og digt en historie om at du tester spisesteder.

Så kan du måske redde dig en god gratis middag, hopper de ikke på den, så vasker du bare op for regningen.

P.S. Jeg har IKKE testet dette tip, så det står for egen risiko og regning, desværre.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 00:24

Rolig nu

Nu skal du indvies i min hemmelighed, lov mig du ikke siger det til nogen!

'Moars nødhjælpsgryde'. (opskrift til mine flyvefærdige unger, før de frafløj reden).

En rigtig rigtig god og BILLIG måde at lave noget mad der RÆKKER LÆNGE er at købe noget (500 g.?) hakket oksekød og et hvidkålshoved. Brun noget margarine i en stor gryde, put kødet i gryden og lad det brune godt. Rør i gryden mens det bruner så kødet bliver godt vendt, krydr med salt og peber.
Hvidkålshovedet skærer du ud i tynde strimler og putter det over i gryden, hæld så meget vand ved som du har lyst til. Nu skal det hele koge til det er færdigt - ca. ½ time, hvorefter du jævner det og putter lidt kulør på. Smag evt. til med ketchup, hvidløg og hvad du ellers kan lide.

I denne nødhjælpsgryde vil jeg tro at du har mad til en 5-6 dage, det kan holde sig i køleskabet.
Hvad du vil spise til, er op til dig - pasta, kartofler, brød - som du vil. Hvis du har lyst kan du putte hele herligheden i et indfast fad og varme det i ovnen (måske med revet ost over?). Du kan også putte det på en pizzabund - gryden kan bruges til meget forskelligt
En variation er: Tag et par skiver toastbrød, kom noget nødhjælpsgryde på (et godt lag, det mætter!) - kom en skive ost eller noget oregano eller andet sjovt, ovenpå - derefter ind i ovnen til det er varmt og godt - mums og billigt,

Vigtigst af alt: det smager HERLIGT

Bon appetit!

PS. Hvis du var min unge og jeg læste dit indlæg her, ville jeg sende bud efter dig omgående - kom hjem og bliv forkælet - det kan kun gå for langsomt

Knus til alle

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-09-05 00:24

Bennymanden

Jamen det er ikke gået op for tedd endnu. Han kører stadig sit paranoiaflip den stakkel LOOOL

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:26

maj_britt´s er god nok - du kan med fordel medbringe et par kakkelakker i en tændstikæske, og så eller sørge for, at de findes de rigtige steder i den rigtige situation under en masse råben og skrigen, så skal du bare se hvordan det helt store måltid ruller frem med husets den bedste rødvin - velbekomme
-------------------------------
jo jo - godt humør og en smule fantasi, så når man langt
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:27

OK Klumme

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 00:28

Ja sq, benny, vi husker jo familien Gyldenkål, ikke sandt?

Afsted, lån bøgerne på biblio, der er BUNKER af gode råd til at hutle maden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-09-05 00:32

Sandheden er jo at bagved Klumme og creamy, står Ram og fridaflip! Så kan man jo forsøge at undertrykke at undertrykke sandheden!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-09-05 00:35

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL tedd for fanden..... søg hjælp, du trænger

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:37

vil.du -> du skal squ have et week-endknus både for din gode kommentar, og for din vidunderlige profil ......
...godt at træffe dig [hør] værsgo´ og god week-end
<\\Benny

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 00:38

Brunkål og grisehaler? Koster ikke en disse og smager vildt godt. Udelad evt. grisehaler, så er der brunkål til resten af september.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 00:43

WOW - nu rødmer jeg

Jamen bennymanden, pænt tak for weekendknus og i lige måde da

Knus til alle

MAJ_BRITT...brunkål og grisehaler????????? Helt ærligt da.......kålen er fin...MEN HALERNE

Knus alligevel

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 00:45

Vil.du, den debat tager vi i et andet forum, og så sludrer vi lige Fiskerne af Kirk samtidig.

/blink

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 00:50

UF - de haler har jo krølle på - brunkål er godt - men må jeg bede om lidt røget snitte og et godt stykke kogt medister - UHM
<\\Benny ( tak vil.du )

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 00:52

Kogt medister? Næ tak.

Røget snitte er fint til æggekage. Soflæsk og grisehaler er bare mums til brunkål.

Ren herremad

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 17-09-05 00:59

klumme dit svar oo.24 viser du ikke er så skarp på denne tid på dagen, Tedd har mere ret, end du bryder dig om at vide
Men hva I RAMmer nok svaret.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 01:00

100% enig med bennymanden (ikke kun på grund af weekendknus)

Helt ærligt Maj_Britt - GRISEHALER??

Brunkål med medister og så noget godt nakkesteg og det aller vigtigste:
Mors egen hjemmerørte sennep

Men nu skal vi ikke rode mere rundt i hutlihats tråd - han begynder alligevel ikke at lave brunkål - ikke engang selvom det er billigmad, det er hvidkålssuppe forresten osse og det har jeg lavet i dag

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 01:00

Citat
Fra : maj_britt

Ren herremad

sagt af en kvinde

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 01:05

- den jeg bruger hedder nu Fars hjemmerørte sennep / extra stærk
------------------------------------------------
..... ja, jeg tænkte også på stakkels hutlihat - han/hun sidder squ da og kvæles i mundvand med al den dejlige mad vi har på bordet her
.... der er vel nok en del af nutidens unge mennesker som slet ikke spiser den slags - mest synd for dem
God gammeldags mad - og billig
<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 01:10

Hørte jeg nogen stille sig tvivlende over for at spise grisehaler

I ved sgu ikke hva' I går glip af

Min familie har det lige sådan, så når jeg får lyst til grisehaler, får de noget andet at spise og så grovæder jeg sådan en pakke...helt for mig selv

Tror jeg vil lave hvidkålssuppe i morgen........med grisehaler til

mvh dova

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 01:12

Benny, alle kvinder har jo en maskulin side og min er herremad, f.eks stegt ål, benene på kanten af tallerkenen, de skal nå rundt og en snaps for hvert ben ( altså åleben, ikk).

Gule ærter er billig mad.......og havregrød, gerne med æblestykker i, dem nupser man på naboens æbletræ.

Nutidens unge spiser pizza og andet underligt.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 01:15

Dova, du er bare DEJLIG

Og grisehaler SKAL være fra en god slagter, fedtbræmmen skal være god tyk, det er den ikke på supermarkedet grisehaler.

Jeg vil have grisehaler på mandag måske med grønlangkål. Så kan jeg få resten af den kål på tirsdag med et stykke hamburgerryg til.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 01:16

Hmm....altså dova - IKKE GRISEHALER...du ødelægger en HERLIG hvidkålssuppe...og så er der endda nogle gange HÅR på de haler

Jeg synes det er synd for din familie at de skal se på at du spiser haler men du er måske omsorgsfuld og går i enrum og forTÆ(r)ER dem?

Nå...ok så - der skal (vel) være noget for enhver smag og hellere lade Maj_Britt og dova spise dem, end risikere at de bliver ingredienser i vores slagters leverpostej, sylte, finker osv. osv. osv.........(?).

Bon appetit )

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 01:19

Du kan selv være en finke, vil.du, NÅ.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 01:25

zz

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-05 01:26

vil.du

Nejnej, bare rolig, jeg putter ikke halerne ned i suppen....så bliver det for uklart

Og hårene på dem....dem svider man da bare af først hvis der er nogen

Hvad gør det, der har da også været hår på sværen på flæskestegen.

Og selvfølgelig skal familien da se på jeg spiser dem det tager de ikke skade af, selv om de er så sarte og heller ikke vil spise oksehaler.

mvh dova

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 01:26

zz betyder godnat. ZZ

Godkendelse af svar
Fra : hutlihat

Dato : 17-09-05 01:35

Nogen af jer lader til ikke at ha´bemærket, at dette ikke er en smaltalk.
Lav for faneden en tråd til jeres muderkast og gæt & grimasser et andet sted. Jeg er bind ragende lige glad med at i ikke har andet at lave end at gøre jer selv til grin ved at rende i røven af hinanden med en masse lort. Men gør det et andet sted.

Nej jeg hader kål og grisehaler.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 01:42

Jamen så er jeg stået af Hutlihat - du er FOR ubehagelig!

Måske du ikke har bemærket det men der ER faktisk seriøse forslag til dig i din tråd - og ved du hvad....med den attitude du udviser, mister man fuldstændig lysten til at bruge tid på at forsøge at hjælpe.

sur OG undrende hilsen herfra

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 02:05

Fra : hutlihat Dato : 17-09-05 01:35

Citat
Nogen af jer lader til ikke at ha´bemærket, at dette ikke er en smaltalk.
Lav for faneden en tråd til jeres muderkast og gæt & grimasser et andet sted. Jeg er bind ragende lige glad med at i ikke har andet at lave end at gøre jer selv til grin ved at rende i røven af hinanden med en masse lort. Men gør det et andet sted.

Nej jeg hader kål og grisehaler.

........ det var da godt en ubehagelig smøre at slutte af med lille hutlihat - jeg håber squ du blir´ sulten inden måneden er gået
Der var da masser af både gode og fornuftige forslag, men du beviser jo at du tilhører netop den gruppe af forkælede og uhjælpsomme unge som ikke har fantasi til at klare sig selv, så det bedste råd du kan få, det er jo i hvirkeligheden:
Gå hjem til din mor og få lidt mad og et klap på håret - det kan være hun også stikker dig en hundredmand til lidt øl og smøjer
Du har jo slet ikke brug for hjælp - men mangler komplet fantasi -
God bedring
<\\Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-09-05 02:06

Det mest protein-vitamin- og nærings-rige du kan tilsætte dova's pastaskruer og som oven i købet er gratis er SVAMPE. Lige nu myldrer de op ude i naturen. Der er oven i købet gratis svampeture med erfarne vejledere, så du ikke behøver at være bange for at blive forgiftet.

vil.du -> Hvis du IKKE fatter hvad Hutlihat mener, er jeg da glad for at du stod af. Hutlihat bruger et ikke så pænt sprog, men det var garanteret ærligt ment. Mudderkastningen havde taget overhånd. Det er squ helt befriende at se folk der TYDELIGT siger fra. Godt brølt Hutlihat. Bliv ved med at bede folk om at holde kæft og undlade at lave lort i DIN tråd. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 02:11

Lad nu være med at give mig på puklen på grund af mine stave/slåfejl - jeg KAN godt stave, men sommetider går det for hurtigt
<\\Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-05 02:11

Sikken en gang vrøvl - der var ikke spor tendens til mudderkast i denne tråd og lad os se om den seneste medløber kan leve op til det selv i andre tråde.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-09-05 02:13

ENIG bentjuul

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-09-05 02:51

WOW arne.jakobsen - dér røg du godt nok af. Der er INTET mudderkastning i denne tråd!! Ikke engang en antydning! Folk har været i højt weekendhumør fra først til sidst - og dét skal man da bare være glad for (??).

Kors da osse....jeg har faktisk, gang på gang, været MEGET forundret over at folk overfalder dig verbalt hver gang du kommer på banen - ja jeg har endda skrevet om det enkelte gange....men NU forstår jeg...ak ak ak det er jo det gamle ordsprog.....æææv, jeg kan ikke huske det, men det illustrerer at JEG først forstår andre NÅR det rammer MIG SELV. Dét SKAMMER jeg mig over! Jeg plejer nok at kunne gennemskue folk - men den 'jagt' der kører på dig AJ, den har jeg hele tiden fundet ubehagelig OG unfair.....

Jeg tildeler hermed mig selv et ordentligt spark bagi, rødmer og tilslutter mig så den øvrige skare....

AJ - hvis du ellers gad at læse indlæggene i denne tråd, så ville du finde MANGE GODE eksempler på hvordan man kan få LIDT til at række LANGT.

Men ok - det er meget nemmere at gøre som du...vælte ind i en tråd, se det sidste indlæg og så kommentere UBEHØVLET ud fra dét...for det kan da umuligt være en kommentar fra een som har gjort sit hjemmearbejde FØR der kommer kommentarer.

ØV og skuffet hilsen herfra.

Dette skal ikke ende som mudderkastning, så dine udgydelser i forbindelse med ovenstående vil IKKE blive kommenteret yderligere herfra!! (Så ender jeg blot med at lande på dit og Hutlihat's niveau og det ønsker jeg ikke).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-09-05 06:16

En klassisk arnesviner fra http://www.kandu.dk/dk/spg/74406 .

Citat
thyfoon -> Hvorfor lukker ikke dine spørgsmål? Det om Olielamper er jo forlængst besvaret. Du har været superbruger siden 2003, så du burde da vide hvordan man gør? I den første tråd hvor jeg mødte dig, sagde du at du var optaget på UNI. At du ikke selv er i stand til at finde svaret på dette spørgsmål via nettet (som ans jo har gjort), tyder IKKE på at du har ret mange brikker at flytte rundt med. Dova's og ME.alexander's svar vidner da om at de selv kan svare (og gør det). ans's svar er bare et resultat at en søgning på nettet. LÆR at søge på nettet, hvis du har en drøm om NOGENSINDE at blive optaget på nettet.

Når man kigger på din Superbruger-historik, kan man jo se at det ENESTE du ved noget om, er at bruge en Mobil-telefon (som alle andre teenagere). Så lad være med at fylde folk og mig med dine løgnehistorier om at du er UNI.

Vil du have ordentlig hjælp, skal du squ lære at stille gode spørgsmål og undlade at lyve. Skam dig.

Hvornår kommer den dag, hvor Kandu eller en anden tværer den stjernepsykopat ud, som den stinkende mide han er?

PS. lillearne "retsskrivningsmester" loool.... for længst skrives i 2 ord Lær det nu

Og til dig huttelihut...eller hvad du nu hedder - når du er så skarpsindig, at du kan finde ud af at tjekke din konto midt i måneden og finde ud af, at du kun har 211 kr. til den resterende måned, så er du nok osse skarpsindig nok til at finde en løsning. På den måde behøver du ikke ulejlige Kandubrugerne med et...... skal vi kalde det... et lidt dumt spørgsmål

Samtidig vil jeg gerne henlede din opmærksomhed på, at der ikke er noget Kandusk forbud mod at blande sig i en tråd, heller ikke selv om det er uden for emnet. Psykopaten (gæt hvem det er lool) mener selvfølgelig noget andet, fordi han har sit eget lille private regelsæt, men han kan stoppe sine regler skråt op.

Mudderkastning i tråden lool Tjaeee tedd forsøgte jo, men manglede nok lige tuppiduppi som backup, så den gik død, og ingen gad at ride med på hans paranoia. Så kom stjernepsykopaten arne på banen, og nu lykkedes det, som det gør hver gang dette usympatiske syge væsen stikker sit grimme hoved frem.

Ja det var så arnes niveau..... der har jeg jo været længe og beklager det dybt, men det er det eneste sprog det fjols fatter.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-09-05 08:54

Udover pastaskruer, svampe:
Havregryn,rosiner, røde linser evt krydret med løg eller karry, boullion, stuvede brændenælder (det spiste de i jernalderen + andre urter, nødder, grød, fisk, frugt og bær. og det er meget sundt, brændenælder altså + passer godt til svampene
Jeg ville nok benytte lejligheden til at faste en uge, kun drikke vand og boullion og frugtsaft, hvis der er råd.
Der er da vist også hyldebær derude nu og blommer........
Samle flasker, men det er der måske så mange andre der også gør, måske er der koncert et sted, hvor der bare er masser af dåser og flasker.
Kød er ikke nødvendigt, er selv vegetar på 30 år eller sådan noget lignende, og jeg dyrker endda sport på højt plan. Det er en gut der hedder Dan Millan der har vundet olympisk medalje i atletik vel at mærke som vegetar, så lad de stakkels grise være!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-09-05 10:34

Klumme, hvis det var på arnes niveau så kan jeg ikke forstå du blandede mig ind i det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-09-05 11:05

Sikke da en gang pis hutlihat ..Og endnu værre er det, at du bakkes op af AJ!!

Ok der falder en del kommentarer, der ikke har en dyt med dit spørgsmål at gøre, men at "fregne" ud på Arnes facon, hjælper som du ser ikke en skid...tværtimod..

Tedd, du er på skideren *GG*, men hey whatever beat makes u happy

For min skyld kan du påstå, gætte, rode, rage og komme med formodninger fra nu og til kandu en dag ikke længere eksisterer, det viser jo en del om dig, og er ikke helt uden underholdningsværdi..

Men glem aldrig, at Anything you say and do can and will be used against you in a court of law...og at Life only sucks if you let it!

Fortsat god weekend..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 11:11

Hutlifuthat, havde du virkelig ,i ramme alvor, regnet med at en af os kunne løse dit pengeproblem?

En anden gang, lad være med at leve over evne, når du får løn.

Sælg din pc og du har lidt flere penge til at overleve på.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-09-05 11:21

Jeg synes Hutlifuthav fortjener en stor tak herfra - ikke for sproget eller opførslen- men knageme, om han ikke har fået mig til at føle mig $ RIG $

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 11:52

Stik ham 50 point, Ripley, måske han kan stille dem som sikkerhed i banken til et lille lån på 25 kr.

Det luner da altsammen.