/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Hjælp til roller/rettigheder
Fra : Calleman
Vist : 1066 gange
200 point
Dato : 15-09-05 10:29

Er der nogle der har en oversigt over hvad de forskellige roller helt præcis giver/fjerner adgang til?
Jeg ønsker at sætte rettigheder op for alle i firma'et, ud fra den korte beskrivelse der står er det ret svært.
Det forsøg jeg har gjort resultere hele tiden i at nogle uventede funktioner bliver låst for de pågældende.

NB. Vores Navision leverandør har selvfølgelig tilbydt et 4 timers kursus til den beskedne pris på 4000 kr.
Denne løsning synes jeg dog ikke er optimal, da det jeg søger jo blot er en oversigt!

[Calle]

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 210 point
Dato : 15-09-05 11:14

Hvad hedder dit Navision-system ?

Du kan måske finde nogle generelle ting her ?
http://www.oes.dk/sw1174.asp
http://kortlink.dk/oes/22nu

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 15-09-05 14:15

Det drejer sig om Navision 4.0
Der er selvfølgelig lavet en del små tilpasninger til netop vores firma, men rolle-delen burde være standard.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-09-05 15:13

Jeg har søgt lidt mere, men ikke fundet noget afgørende.

http://www.mibuso.com/downloads.asp?category=webcastnavision

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 19-09-05 08:58

Tak for forsøget Jakjoe.

Jeg vil lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu. :)

Godkendelse af svar
Fra : Calleman

Dato : 28-09-05 15:42

Tak for svaret jakjoe.
Fik ikke helt løst mit problem, men tak for indsatsen :)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-09-05 02:00

Jek siger også tak

mvh
jakjoe