/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
standard tegninger til cad/cam
Fra : CCjunior
Vist : 1292 gange
50 point
Dato : 15-09-05 04:17

Jeg sidder og tegner i en ældre version af Cad/cam til en cnc maskine. en kolega har spurgt om jeg kan tegne et heste hoved til ham, men jeg er ikke nogen ørn til at tegne. kan jeg hente tegninger et sted og ligge ind. det skal vel være i .mdf format for at jeg kan læse dem ind.

Junior

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-05 08:04

Cad er et forholdsvist seriøst programmer - der er ikke så mange, som bruger det som"fritidsprogram" - derfor finder du ikke alverdens tegninger.

Du kan købe Cd'er med Autocad tegninger her - inkl. "dyr" - http://www.ceco.net/

MDF ? Det kommer jo lidt an på, hvilket cad/cam system du bruger.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-09-05 10:52

det er en gammel version som bliver brugt til at programere en slibe maskine. han har så spurgt om jeg kan lave en siluet af et heste hoved.. tænkte at der måske var nogen standard tegninger ligesom til word..

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 19-09-05 14:48

Tak for svaret erling_l.

ikke det jeg skulle bruge