/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Perioder - slette
Fra : Eskestrand
Vist : 945 gange
100 point
Dato : 14-09-05 18:01

C5 ver 2.10. Jeg får ikke lov at slette en periode der er oprettet forkert, der står ikke nogen slutdato i denne ene linie.

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 100 point
Dato : 19-09-05 18:03

Nej, der skal noget datamanipulation til før det lykkes.
Under Generelt/periodisk - datamanipulation. Pas på at du står i det rigtige regnskab, hvis du har flere. Kartotektet hedder finperiode, og handling er DELETE. Det sletter alle dine periode, som så skal oprettes igen fra en ende af - du skal altså oprette helt tilbage fra det første regnskabsår.

Godkendelse af svar
Fra : Eskestrand

Dato : 20-09-05 07:39

Tak for svaret mariafrederiksen.