/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Speedfight 2 ac
Fra : JM1989
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 14-09-05 08:25

Hey alle sammen.
er der nogle der ved hvad min speedfight 2 ac vil ranne hvis jeg fjerner skiven i den?
p.s. som lovlig køre den 45 km/t...

Mvh jack

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 14-09-05 10:06

Jeg vil gætte på ca. 60 kmt.
Det lyder som at den også er begrænset i udstødningen. Plumb eller blindrør.
Hvis du ændre på udstødningen, eller skifter den, så skal din karburator nok dyses lidt op.

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 14-09-05 10:58

Har haft en magen til. Gik min. 77 km. med fjernet skive og blændrør ( Har bødeforlæg på det=1500 kr) Betjenten var heldigvis flink og sagde .... God jul
Måtte sælge den pga andet arbejde ;-( savner den..... Held og lykke med Peugeoten og pas på "Basserne"

Mercerpigen

Kommentar
Fra : JM1989

Dato : 20-09-05 09:30

har lige fundet ud af at der ikke var en skive i... jeg købte den fra ny for 2 måneder siden. burde der ikke være det

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-09-05 19:25

Det lyder som om at der måske er ændret på CDI tændingen.
Og der er med rimelig stor sikkerhed ændret på udstødningen.
Spørg en forhandler, men ikke den som du har købt den af. Ellers kan du jo miste garantien.