/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
videoklip på power-point
Fra : jens_ovesen
Vist : 243 gange
25 point
Dato : 13-09-05 22:05

Jeg er lærerstuderende og er igang med at lave en powerpoitpræsentation om islam- er det muligt at importere en fil (mpeg) downloaded på limewire, og hvordan gør jeg?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 35 point
Dato : 13-09-05 22:36

Hejsa
I top menuen:
1. Indsæt
2. Film og lyde
3. Film fra fil
(klik dig frem til din mpeg-fil)
Så skulle den være fjong
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : jens_ovesen

Dato : 15-09-05 19:23

Tak for svaret, det ledte mig på rette vej, men limwire var svær at finde for den gemte sig godt; under C, dokument and settings, Jens, limewire, shared.....
Nu vil jeg lave en fed præsentation om islam
Jens

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-12-05 20:04

Jens... du burde nu nok acceptere svaret og lukke for dit spørgsmål - hvis du mener det er besvaret

Godkendelse af svar
Fra : jens_ovesen

Dato : 05-12-05 20:55

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-12-05 21:45

Takker for points