/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Stik til Dell monitor - eller en strømfo~
Fra : Malkekoen
Vist : 1013 gange
100 point
Dato : 12-09-05 23:22

Jeg har fået et kæmpe problem! Jeg har en Dell 2001FP monitor, men strømforsyningen er blevet væk under flytning!

Jeg har fået fat en i strømforsyning, der leverer de 20V og 4,5 A den skal bruge, men jeg kan fa..... ikke få fat i et stik der passer til skærmen. Det er her jeg skal bruge jeres hjælp.

Det er stikket længst til venstre på billedet, jeg skal bruge. Det er lidt mindre end et alm. DIN stik, men større end et S-VHS stik.

http://images.anandtech.com/reviews/monitor/dell/ultrasharp2001fp/inputs.jpg

Jeg kan købe en hel strømforsyning hos Dell til ca. 4 millioner, så det ville jeg gerne udenom.

Alternativt ville jeg gerne købe strømforsyningen brugt, men kan ikke finde nogen på nettet ...

Strømforsyningen hedder originalt: ADP-90FP og R0423.

Håber meget at I kan hjælpe - om ikke andet med navnet på stiktypen - og hvor jeg kan få sådan et stik henne..........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 23:26

Prøv at søge hos elektronik forretningen her:
http://www.brinck.dk/

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 12-09-05 23:33

der har jeg faktisk være inde med skærmen. de har intet, desværre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 23:49

Hvad så med Åge et eller andet ved peblingedosseringen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 23:58

http://www.mercodan.dk/mercodan/main.asp?list=0
Men jeg fandt ikke noget umiddelbart.
(de har mange ting)

Kommentar
Fra : Malkekoen

Dato : 13-09-05 00:01

heller ikke jeg. kig endeligt videre, hvis du har tid. jeg vil være dybt taknemmelig for enten et stik eller en strømforsyning (under dell priser)