/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
@computer Note-It 4700 vs shg varenr 550~
Fra : Divad89
Vist : 289 gange
38 point
Dato : 12-09-05 20:07

Jeg ville høre om @computer var kvalitet, jeg er ude efter en bærbar til max 6500, hvis man så tager den, tager 512 i stedet for 256 MB ram, centrino 1.7 Ghz CPU, måske 60 GB harddisk og der skal ikke være noget software med til den, så kommer den til at koste 6489 ialt, er det en god computer, kvalitet, skal som sagt bruge den til mit studie, jeg var før ude efter en SHG, men faldt så over denne her, hvilken en skal jeg gå efter, nu er det vel en Centrino ik'.

mvh
David

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-09-05 16:38

Hvor har du lige fundet den henne.
Jeg har fundet den samme hos Midtdata og der koster den lige over 65oo.-

Jeg tror nok den er ok og ja det er en centrino processor der er i og den er at foretrække frem for en celeron m. da den er hurtigere men også dyrere. Hvis det kun er til studiebrug er det nu ikke nødvendig. Kun hvis du skal bruge den til billedredigering og en smule spil er den nødvendig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-09-05 16:41

det er "computeren jeg her tænker på. En shg med varenummer 550663 kan jeg ikke finde, men kun en der hedder 550662

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-09-05 16:41

det er @computeren jeg her tænker på. En shg med varenummer 550663 kan jeg ikke finde, men kun en der hedder 550662

Kommentar
Fra : Divad89

Dato : 13-09-05 20:33

undskyld det er da også en 550662, tror i det er kvalitet.
Det eneste jeg har hørt fra nogle er at de har tendens til at blive meget varme, men det kan jo sagtens være nogle helt andre computere det ved jeg ikke.

David