/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Kan ikke vise DVD og filmklip.
Fra : stjuma
Vist : 307 gange
235 point
Dato : 12-09-05 16:16

Hej.
Efter at have geninstalleret min harddisk er der mange DVDére og filmklip, som min maskine ikke kan afspille. Hvad mangler jeg?
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-05 16:19

Det lyder som om du mangler at installerer - regionfri- hentes på nettet. Dit DVD drev skal stå til region 2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-05 16:26

Kunne også være du mangler diverse "codecs"

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 245 point
Dato : 12-09-05 16:30

Du kan hente dem her

http://www.divx.com/

http://www.dvdidle.com/ denne skal du finde en nøgle på nettet til

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-09-05 18:25

Jeg tror nu også det er de forskellige codecs du mangler. Bare søg på codecs på nettet så vil der komme en hel del frem.
Hvilket program plejer du at druge til at afspille film i. Hvis du bruger windows media player kan du jo sætte den op til automatisk at hente codecs hvis den mangler

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 16-10-05 16:03

Power/win DVD og en opdateret mediaplayer kan gøre det.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 25-10-05 11:34

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-05 11:42

Selv tak