/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Sko
Fra : Katka
Vist : 2859 gange
100 point
Dato : 11-09-05 21:18

Er der mon nogen som kender en forhandler af "Merrell" løbesko. En som har et stort udvalg. Jeg bor i København.

Med håb Katka

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 21:31

Hej Katka -> Lav en Google-søgning på Merrell. Der kommer mange links. Du kan garanteret købe dem billigere i en netbutik end hos en forhandler i København. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 11-09-05 21:41

Har du prøvet stadium eller sportsmaster, de har mange løbesko.

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 11-09-05 21:41

Her er en side der sælger merell løbesko:

http://www.sneakershop.dk/dk/merrell.html

Håber du kan bruge den selvom det er en online butik.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-05 21:46

http://www.merrell-nordic.com/default_frames.htm - her er alle forhandlere listet.

Godkendelse af svar
Fra : Katka

Dato : 12-09-05 20:29

Tak for svaret Balcanard. Det var lige hvad jeg kunne bruge.

Bedste hilsner fra Katka

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 12-09-05 21:46

Velbekomme.