/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vespa SI
Fra : vmax6
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 10-09-05 00:49

hej
har lige købt en vespa SI. moteren skulle være den samme som en ciao... har jeg hørt.
den skulle gerne tunes lidt meget. noen der ved hvad en god opsætning til den er?
vil en 15mm karb være stor nok til en 43mm cylle?

MVH sonny.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 10-09-05 01:54

Slet ikke! Der skal meget mere til før du kan give kværnen rigtigt gas!

Kommentar
Fra : vmax6

Dato : 10-09-05 21:57

har fundet en 46mm cyllinder. hvor stor skal karburatoren være-20mm f
? hva med en go tun udstødning

Kommentar
Fra : vmax6

Dato : 11-09-05 10:27

noen som ved det

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-09-05 21:22

En 15 mm karburator er stor nok, indsugningen er jo meget mindre, problemet er bare om der er plads til den.
Du skal jo også være sikker på den 46 mm cylinder kan være der.
MEN den knallert bliver aldrig en hurtigløber, og jeg syntes det er meget bedre at lade den være lovlig, og så kan du købe en der kan og vil køre stærkere, det er bare min mening.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : vmax6

Dato : 14-09-05 23:20

den kan sagtens være der... ingen problem