/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
8. klasse matematik
Fra : epidedymittis
Vist : 1204 gange
60 point
Dato : 07-09-05 19:14

Jeg står og skal undervise en knægt fra 8. klasse i noget ekstra matematik. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor nivauet ligger i 8. klasse? Evt. eksempler på opgaver?

PFT.

Accepteret svar
Fra : paperboy

Modtaget 70 point
Dato : 07-09-05 19:22

brug www.matematikbogen.dk den er uovertruffen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 19:23

I 8. klasse lærer de alt undtagen 2.grads ligninger, f.eks division og kordinat m.m.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 19:27

Perfekt paperboy, perfekt!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 19:52

Paperboy, det var en rigtig god hjemmeside, du henviste til, den vil jeg videregive til min datter som er vikar )

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 07-09-05 19:53

Ja den er lige i øjet.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 20:00

Det lyder som en noget ambitiøs vikar, Nordsted1. Når jeg er vikar, får jeg altid opgaver af den respektive lærer? Men den er selvfølgelig go' at ha' i baghånden!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 20:04

epidedymittis.... min datter bliver bare ringet op fra skolen, og så kan hun så stå der??? ingen opgaver intet!!! hvis hun så ved lidt på forhånd om hvilke klasser hun skal have, laver hun selv noget hjemmefra, ellers kan sådan en time godt blive lang. Hun er blevet meget bedre til at udfylde en time, hun læser til lærer, men at have sådan en hjælper som den paperboy gav er jo alletiders

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 20:10

Ok, det lyder som et ringe skolesystem nordsted. Men ja, SÅ er det nemlig godt at have matematikbogen.dk ved hånden!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-05 20:15

Det er et ringe skolesystem, jeg som forældre ville da også blive sur, hvis mit barn havde vikar et par dage i træk, og de så bare havde siddet og tegnet e.lign. Lærerne vil ikke have at vikarerne fortsætter i bøgerne, det vil de selv