/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Poser til forsendelse af tøj
Fra : anithus
Vist : 1725 gange
70 point
Dato : 07-09-05 17:54

Hejsa

Nu har jeg bare ledt over alt uden held! Jeg leder efter et firma som forhandler nogle specielle poser til forsendelse af tøj. Jeg har hørt at H&M, Trendy baby mfl. sender ud i disse poser, men kan bare ikke finde dem. De er af polyethylene og er af en lidt kraftig slags, som faktisk ikke kan rives i stykker, og så er de med selvklæbende luk. Håber meget at nogen af jer herinde har kendskab til et sted jeg kan købe dem. På forhånd tak.

Anithus

Kommentar
Fra : 25

Dato : 07-09-05 18:34

 Nettet    Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 92 for poser til forsendelse af tøj. (0,25 sekunder)
          Sponsorerede links
Forsendelse
UPS Business Solutions
Hjælp Til Din Virksomhed
ups.com/content/dk/da
A/S X-ophan bæreposer
Bæreposer med individuel tryk
Bæreposer med tryk i små oplag
www.x-ophan.dk
Modetøj
Trendy og lun efterårsmode -
shop online og få ny inspiration.
www.bonaparte.dk
Europæisk pakketransport.
Vi leverer dine B2B pakker.
Enkelt, hurtigt og sikkert
www.dpd.net
Hinnum Plast
Hurtig og sikker levering af
kvalitets plasticposer og folie.
www.hinnumplast.dk
Tøjlisten
Privat køb og salg af mærkevarer
For kvinder med stil og øk. sans
www.toejlisten.dk
Sponsoreret link
Poser
www.genpack.com      PE-poser, Vacuumposer, Wicketposer. Genpack har udvalget. Læs mere her.

om gioconda sporgsmal
... af dragtposer, tasker, poser, betræk, poser til transportering af tøj og ... Fremstillingen af en skabelon til dit tryk bliver kun afregnet en gang, ...
www.gioconda.de/dk/01-om-gioconda-sporgsmal.htm - 15k - Cached - Lignende sider

Soveposer, telte, rygsække og andet friluftsudstyr til rejsegale ...
Vandtætte poser til f.eks. kano, motorcykel og cykelture. ... Ved forsendelse til lande udenfor EU kan fratrækkes moms på 20 % af udsalgsprisen. ...
home.tiscali.dk/rejsequp/udstyr.htm - 26k - 5 sep 2005 - Cached - Lignende sider

Shoplink - dit shoppingoverblik - hvidevarer og husholdning
Onlinesalg af reservedele, støvsugerposer & tilbehør til hvidevarer. ... Priserne er inklusiv forsendelse og vi leverer på din adresse. Dankort ...
www.shoplair.com/dk/kat04.php - 38k - Cached - Lignende sider

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-05 18:35

hvis du ved ovennævnte firmaer bruger dem kan du jo spørge hvor de får dem fra og få fat i fabrikanten eller engros firmael