/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Spørgeskema
Fra : henrikstef
Vist : 217 gange
50 point
Dato : 06-09-05 14:24

I forbindelse med et skoleprojekt, har vi fået til opgave at lave en fiktiv virksomhed. Derfor har jeg sammen med mine gruppemedlemmer lavet et spørgeskema som en del af en markedsundersøgelse. Vi har bestemt at lave en netbutik, som sælger EDB-udstyr.

Det ville glæde os meget, hvis du har tid til at udfylde spørgeskemaet.

http://bjarne-j.dk/spskema

På forhånd tak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-09-05 14:26

Den er i vinkel!

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-09-05 14:26

O K

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-05 14:29

OK

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 14:31

Er klaret

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 06-09-05 14:31

ok, er sendt....Håber I kan bruge / bruger kommentarerne...( indholdet *SS*)

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 06-09-05 14:31

Har udfyldt det med kommentarer håber I får en god karakter.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-09-05 15:20

Egenlig meget smart metode til at samle svar. Tror dog I bliver nødt til at vurdere / kompensere lidt i resultaterne - min egen vurdering er, at kandu's brugere nok er lidt mere "netagtige" end gennemsnittet - jeg vil mene, at billedet nok ikke er helt som en "standard dansker" - omvendt fanger I jo til gengæld nok flere at de egentlige potentielle købere.

Men det er måske også meget smart at kunne vise i opgaven, at I også har tænkt på det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-09-05 16:51

Ok har allerede svaret. Held og lykke med projektet

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-09-05 17:55

Hvis ikke i havde lavet en sikring mod at man kunne deltage flere gange, havde jeg med garanti gjort det, blot for at forpurre resultatet. Thumbs Up!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-09-05 17:56

Altså - deltaget flere gange..

Kommentar
Fra : bilkiario

Dato : 06-09-05 18:29

Har sendt, med kommentar

Kommentar
Fra : henrikstef

Dato : 08-09-05 11:16

Tak for jeres svar, det er en stor hjælp.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-05 11:27

)

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-09-05 12:07

Ja, du fik lige et lille bidrag herfra også.

Held og lykke med jeres opgave

Mvh
Palle Jensen