/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Omregistering af gulplade bil
Fra : RFachmann
Vist : 1393 gange
20 point
Dato : 06-09-05 12:12

Jeg har overvejet om det kunne betale sig at købe en brugt gulpladebil og
omregistere den til hvideplader. Bilen jeg ser på er en citroën picasso og
spørgsmålet er hvordan regner jeg det ud.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-09-05 12:21

Så vidt jeg huser det, kan det ikke betale sig, det har lige været oppe i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/72917

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-05 12:39

Det regner du ikke sådan lige ud, men du skal have en ca. pris for hvad en model magen til koster på hvide plader, så kan du gå ind på Told & Skat Motor og finde et beregningsskema.

Men nyere gulpladebiler er ofte for dyre til det kan betale sig, så køb hellere en på hvide plader fra begyndelsen.

mvh dova