/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E720 Til PC?
Fra : M4GIC
Vist : 397 gange
500 point
Dato : 03-09-05 15:53

Jeg har netop købt et kabel der forbinder min samsung(E720) telefon til min pc. Men efter at det ikke virkede helt som jeg havde håbet så skriver jeg nu til jer kloge mennesker. Jeg bruger det program der medfølger pakken (EasyStudio 2.0 PIM og Filemanager) Når telefonen er koblet til osv kan jeg godt sende sms'er gennem programmet via telefonen men andet kan den ikke... hverken se telefonbog eller indbakke eller andet ligende... det har den ingen kontakt til.
Nogen der kan forklare mig hvad jeg skal gøre?

/m4gic
Styrke er at kunne hænge et vådt håndklæde over pikken, Udholdenhed er at holde den oppe til håndklædet er tørt.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-09-05 17:11

Hejsa
Det kan jo være du skal have noget sw til synkronisering - og ikke kun en filmaneger...
Jeg har fundet dette ved Samsung - for der er flere forskellige SW pakker til din telefon...
http://www.samsung.com/dk/support/productsupport/download/Model_Select2.aspx?type=&typecode=101050&subtype=&model=SGH-E720&fileType=SW&LSSI=/dk/module/ssi/left/lmenu_mobilephone_gsm.sec&RSSI=/dk/module/ssi/right/rmenu_mobilephone.sec

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 04-09-05 14:56

BTW Jeg har ikke indstillet noget på telefonen, skal jeg det?

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 09-09-05 18:05

Har jeg prøvet. Men har brug for en lidt mere detaljeret plan over hvad jeg skal gøre.