/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Gymnastik for små børn på Østerbro
Fra : tjantzen
Vist : 12024 gange
300 point
Dato : 01-09-05 17:59

Hej !
Jeg har en søn på 4 år, som gerne vil gå til noget gymnastik/rytmik/sport/leg.
Er der nogen, som kender et sted eller hold på Østerbro.

Jeg har ledt som en gal på nettet uden dog at kunne finde noget

på forhånd tak

med venlig hilsen
Thomas

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 18:44

Thomas, jeg kender ikke noget til Østerbro, jeg har fundet et link, når man klikker på programmet, er der en del til

børn, hvis det ligger langt fra Østerbro, så dur det jo ikke. Hvis sønnen går i børnehave så kan de nok hjælpe dig.

http://www.odk.dk/menu/index.htm

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 01-09-05 20:11

Hej Nordsted1
Tak for svaret.
Det ligger på Frederiksberg, så det er jo ikke lige i nabolaget men tæt på.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 20:19

Det var ærgeligt, det program så ellers ud til at være det du eftersøgte

Accepteret svar
Fra : libr

Modtaget 300 point
Dato : 02-09-05 09:58

Københavns Gymnasrikforening - KG - har gymnastik for børn mellem 3 og 6 i Idræthuset på Gunner Nu Hansens Plads tirsdage mellem 17 og 18.

Du skal nok melde sønnen til ... se på deres hjemmeside www.kbh-kg.dk

VH

Godkendelse af svar
Fra : tjantzen

Dato : 02-09-05 10:02

Tak for svaret libr.

Det var lige sådan noget, som jeg søgte

mvh
Thomas