/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mic. Program
Fra : cobran
Vist : 328 gange
60 point
Dato : 01-09-05 14:47

Leder efter et program hvor man kan snakke med andre med sine mic´s selvfølgelig :). Noget ligsom ventrilo

Det skal bruges til Counter Strike og det ville være fedt hvis man kan snakke med flere en bare 2.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 14:53

skype kan nok bruges, der er bare en lille forsinkelse på modtager på ca. 1 sekund. Men hvis i jo ikke vil bruge ventrillo... www.skype.dk der kan det downloades

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 01-09-05 15:02

jammen med ventrilo skal ens forbindelse "i mit tilfælge STOFANET" kunne lave en server ik? Fordi jeg skal betale 50 kr extra for server med stofa

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 70 point
Dato : 01-09-05 15:08

hvis problemet med VT er serveren kan du jo lave din egen? eller den anden du skal snakke med kan jo, hvis det er din internetopkobling der er problemet for at downloade filerne til at alve din egen server skal du gå ind på http://www.ventrilo.com/download.php og så lidt længere nede under "Client" står der "Server"

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 03-09-05 09:51

prøv dette her,og jeg mener det er gratis:http://www.goteamspeak.com/downloads.php

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:18

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-06 07:07

Selv tak, jeg håber det lykkedes