/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Ang. unlock af sony e., samsung osv...!
Fra : PeterSkovrup
Vist : 797 gange
500 point
Dato : 01-09-05 09:25

Hej...
Jeg vil gerne ha' lidt hjælp til hvilken box/dingler/what ever it is jeg skal købe....
Jeg overvejer at købe noget udstyr til at kunne unlocke mobiler... Men hvilket... Jeg ved godt at der sidder nogle unlock nørder der ved hvad man skal ha' men ikk' vil sige det da man kan blive en mulig konkurrent...

Håber på at godt og relevant svar...
Peter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 09:41

mon ikke de har noget udstyr du kan bruge hos www.tele-way.dk ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 09:55

Guezz-Shop.dk er også en mulighed

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 01-09-05 13:12

Ja tak men det er ikke hvor jeg kan købe dem det er HVAD jeg skal købe....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 13:17

ok - prøv at have lidt tålmodighed - der skal nok komme nogen der ved hvad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 13:49

Jeg kan ikke svarer på hvad den software hedder, men det må en pc forretning kunne hjælpe dig med??

Kommentar
Fra : txn

Dato : 01-09-05 14:05

du skal gå ind på tele-way.dk.Se under:boxe&clips her finder du forskellige unluckboxe.jeg vil foreslå: UFS 3 Tornadoflasher Original+HWK.Den koster 2795.00kr fremtidssikret og incl.moms

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 15:03

vi har lige fået unlucked en sony, der blev der brugt pc, jeg er ret sikker på der ikke var en boks

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 01-09-05 17:20

for at kunne unlocke køb
motorola = smat clip
samsung nokia = ufs eller twister
siemens = martech box inc testpoint adapter
sonyericsson = cruiser
LG = blazer
panasonic = infinitibox

men du skal vide hvad du har med at gøre det er ikke nok bare at købe en box og så tro man kan unlocke telefoner
det kræver en del viden og man sætter sig ind i MANGE ting hvad gør man vis noget går galt
der findes mange steder du kan købe udstyr
os gammle unlocker har flere års erfaring

og der kan stadig ske noget går galt
så pas på hvad du vover dig ud i

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 02-09-05 08:49

Tak for rådet... men jeg kan ikke umildbart finde cruiser og martech box inc testpoint adapter på tele-way.dk... og jeg ved godt at jeg før sagde at jeg ikke behøvede at få ad vide hvor man skulle købe udstyret... men det vil jeg nu gerne alligevel...

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 02-09-05 22:17

www.multi-com.pl

men du er advaret ---- det er svært at starte som ny unlocker ---
man er simpelthen nødt til at være med på det nye konstant
og der kommer ofte nyt udstyr
da der også kommer nye telefon modeler som ikke altid er understøttet af ældre udstyr

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 03-09-05 18:36

Okay... Jeg vil tag din advarsel et efterretning...
Er det Cruiser PRO2 HASP ORIGINAL du mener? og kan den unlocke alle Sony Ericssoner?

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 03-09-05 22:52

det er cruiser pro 2 jeg menner ja
der findes en pro 16 også den kan klare at flashe 16 telefoner på EEN gang

den kan klare de modeler som er beskrevet på hjemmesiden

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : txn

Dato : 03-09-05 23:51

lad dig ikke skræmme.tal med venner og du finder nok en der er villig til at hjælpe.så svært er det heller ikke (kr.-erhver mands eje).giv dog manden et par tips -det dør ingen af.
dem der kan!!!!!!

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 05-09-05 09:02

hmm... tak... men er der så nogen der vil fortælle mig:
1) Hvor får man det nyeste software fra (altså når der kommer nye opdateringer til telefonerne)
2) Hvilke problemer kan man løbe ind i i forbindelse med at unlocke telefoner?!?!

På forhånd tak
Peter

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 05-09-05 20:53

1) nyeste software for du adgang til når du køber udstyr (der følger login til download med )
dette gælder selvfølgelg KUN vist man køber ORIGINALT udstyr
man kan sagtens finde CLONE udstyr men som regel 0 (nul) support /download
2) nogle telefoner har en lidt længere proces for at kunne unlockes
og gør man noget forkert under denne proces kan det ske at telefonen dør

nogle modeller kræver at telefonen skildes af og man skal lave et testpoint
(1-2 punkter på printet som skal have forbindelse til udstyr ) (og det er meget småt inden i en telefon )
og gør man noget forkert feks rører et forkert sted med testpoint kablet så kan telefonen også dø

håber det var svar nok
der er efterhånden mange spørgsmål i denne tråd

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 06-09-05 12:17

dø? mener du at den bliver ødelagt eller at den bare slukker?
Og følger der ikke nogen manual med når man køber udstyret?

jeg ved godt at det er en masse spørgsmål... men det er også 500 point... og du får den også når jeg har fået svar på de ting jeg gerne vil ha' svar på

MVH.
Peter

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 500 point
Dato : 06-09-05 17:23

jeg mener at den tildels kan blive ødelagt
dog kan mange redes ved mange timers arbejde -- men nogen kan bare ikke redes
men det er jo surt vist kunden står og venter mens du unlocker hans/hendes telefon og den så ikke kan tænde så er gode råd dyre

manual følger der ikke med
kun lidt vejledning

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Godkendelse af svar
Fra : PeterSkovrup

Dato : 09-09-05 12:59

Tak for svaret openphone_unlock.