/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Træning for mave og lår ?
Fra : kunmikkels
Vist : 7183 gange
40 point
Dato : 31-08-05 21:26

Er der nogen dre har nogen øvelser der giver stramme laår og flad mave ?
Spiller håndbold , rider , går til karate og løbetræner i forvejen .. Vil selv sige at jeg spiser sundt .. Jeg er ikke besat af det men jeg tænker over hvad jeg spiser og hvor meget jeg spiser ..

Er der nogen der har nogen gode øvelser ? ;D

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 31-08-05 21:27

Hold da kæft hvor jeg kan trykker forkert ..
der* , lår* ..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-05 22:04

Jeg afbejder til daglig sammen med mange fysioteraputer, og hjælper med træning, de har selvfølgelig mange øvelser, men tyr også nogle gange til: http://www.motion-online.dk/
Men jeg vil sige at du jo godt kan finde øvelser der hjælper på de 2 ting, men jeg syntes da du gør meget i forvejen, tror du ikke bare du skal fortsætte?
http://www.motion-online.dk/styrketraening/oevelsesliste/maveboejninger_med_armene_paa_brystet/
http://www.motion-online.dk/styrketraening/oevelsesliste/hack_squat/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 31-08-05 22:29

har hørt at man får en bedre talje ved at bruge en hula hop ring måske det var noget
slanke lår, tja det ved jeg ikke , men med al den sport kan de jo kun blive kraftig synes jeg.

god aften

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-08-05 23:49

SS ja du får jo mange muskler i dine lår ved at ride. det kan du ikke slanke væk. Da det jo er rene muskler.
Men jeg ville gerne selv tabe lidt på mine lår og købte mig en mini stepper. Ca 20 min om dagen har været ret effektivt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-09-05 00:11

Ridning, håndbold, løb og til dels også karate, er jo alle sportsgrene der styrker lårene og gør musklerne kraftigere.

Flad mave, det kan du kun opnå at få, hvis det er fedt og ikke muskler du har på maven.
Musklerne kan du ikke gøre flade og fedtet kan du forsøge at fjerne ved at dyrke nogen øvelser der styrker mavemusklerne og øger blodcirkulationen i dem.

og det gør ridning så til en vis grad, men gammeldags mavebøjninger er stadig noget af det bedste til at opnå resultat.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : kunmikkels

Dato : 03-09-05 15:17

Tak for svaret pallebhansen.