/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Vielsesringe.
Fra : changhunden
Vist : 2997 gange
100 point
Dato : 31-08-05 20:59

Hejsa!

Er der nogen der ved hvor det er muligt at være med til at lave sine egne vielsesringe?
Det skal helst være i Jylland eller evt. på Fyn

Hilsen

Jane

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 21:07
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 31-08-05 22:15

Vase Guld - Sølv

Hovedvejen 213
8361 Hasselager
Tlf.: 86 92 33 18

De laver meget meget flotte ringe. alt hvad han har er hjemmelavet. de fleste sælger kun import ringe.
Jeg mener at han har fortalt at han før har haft folk til at lave småting.
han laver er meget inspireret af vikingetiden og er et besøg værd...

Junior

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-05 22:35
Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 31-08-05 22:37

Hej changhunden.
http://www.clausbjerring.dk/vielsesringe.htm laver ringene efter dessin'er fra jer.
Ellers gå på http://www.google.dk/vielsesringe, så kommer der mange sider frem.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 01-09-05 07:26

Mange tak for de gode sider: Er der nogle af jer der har fået lavet sådan et par ringe??

Knus Jane

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 07:52

Nej ikke mig/os, men det lyder da spændnede sådan selv at desine sine ringe. Pøj pøj

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 01-09-05 11:28

I de fleste guldsmede har de en ordning hvor man selv har lidt at sige.

Vi har også lige købt vielsesringe - vi købte dem i titan. Flot og meget holdbart

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 01-09-05 15:22

Hej Bublebee

Er titan ikke meget dyr?

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 01-09-05 17:10

Nej vi gav 1790 for et par hvor der endda er en lille brilliant i min. De er super flotte

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 01-09-05 20:34

Hej igen

Hvor fik I lavet dem??

Knus Jane

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 02-09-05 12:36

det var i en butik i svendborg. de har et rimeligt stort udvalg. Kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder. Men finder jeg lige ud af. Men det kommer jo an på om svendborg er for langt væk.

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 02-09-05 16:30

Der er rimelig langt til Svendborg, men hvis de har det helt rigtige, er det værd at køre efter

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-09-05 19:12

butikken hed: Guldsmed Ludvig II

De er billige og har de flotteste titan ringe.