/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
2pac udgiver stadig musik ? :S
Fra : kunmikkels
Vist : 588 gange
20 point
Dato : 27-08-05 23:47

Nu har jeg tænkt over det længe men kan simplethen ikke finde en løsning på det her ..

Hvordan kan 2pac Shakur stadig udgive musik når han er død ? :S
^ Det er sikkert et dumt spørgsmål med en meget indlysende løsning /;

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 28-08-05 00:37

Hvis familien mangler penge, kan de jo bare udgive hans sange en gang til, og så f.eks. kalde albummet "greatest hits" eller 2pac-gold". Hvis der så er en sang, som han har indspillet mens han var levende, men ikke ville smide på et album, kan de jo altid lige smide den med på albummet, og så score kassen på det. Har selv boykottet sådanne albums, da det er spild af penge at købe 14 sange som man har i forvejen, for så at få én "ny" med i købet.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 28-08-05 00:38

Jeg har selv tænkt samme tanke, jeg hørte at den der "changes" (tror jeg nok den hedder) er bygget på nogle indspilninger han lavede før han døde og så produceret af nogle andre, men hvordan det lykkes ham at fortsætte det er et godt spørgsmål, så jeg lægger lige dette indlæg for at følge med, når der kommer en forklaring

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 01:43

Det er der mange kunstnere der gør! Når de laver en cd er der garanteret meget ubenyttet materiale, som så kan udgives når det er belejligt! Og dødsfald sælger altid godt! Bare se på Jim Morrison! Tror der er udgivet de første 15 cd'er efter hans død!

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 28-08-05 16:08

Okay ..
Jeg lader lige spørgsmålet køre lidt længere .. Kunne jo være der var nogen andre med an anden løsning [; ..

Men en ting jeg ikke forstår er at hvis han havde en masse materiale liggende der ikke var udgivet .. Hvorfor har han så ikke udgivet det inden han døde ? - der er da udgivet ret meget musik med ham efter han er død ?
F.eks. hans nyeste 'Ghetto Gospel' feat. Elthon John .. om i øvrigt er rigtig god , men det er så en anden sag (; ..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-05 17:30

For det første så vidste han jo nok ikke at han døde! For det andet så er der en risiko for at mætte markedet og folk bliver trætte af musikken hvis der kommer en ny CD hver måned!