/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
data k. DKU-5/ nokia6610i ?
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 24-08-05 00:46

Daws jeg har en nokia 6610i oget datakabel DKU-5. Jeg har hentet driver og software. Det virker bare ikke? Når jeg skal oprette forbindelse kommer der bare et timglas frem?.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-08-05 01:46

Du har nok hav sat kablet for tidligt i telefonen. Det skal først sætte in når instalationsprogrammet beder dig om det..

Løsning
Sæt kablet til igen , gå ind i "enhedshåndteringen" (højreklik på denne computer og vælg egenskaber - faneblad Hardvare og klik på enhedshåndteringen) - her fjerne du det USB såm Xp har fundet med udråbstegn udfor.
Herefter tager du kablet fra igen og (genstarter maskinen... skulle ikek være nødvendigt men gør det alligevel)
Kør din instalation igen og sæt først kablet til når du bliver bedt om det...
mvh Benjamin