/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
pornofilm
Fra : mogens_45
Vist : 6835 gange
20 point
Dato : 23-08-05 19:27

Hvor kan jeg downloade gratis god porno??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-08-05 19:33

På nettet....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 23-08-05 19:34

Det er jo næsten en modsigelse i sig selv, og de fleste steder du kan downloade fra er det enten noget værre juks,eller også skal du frem med plastickortet

Et sted som jeg syntes er godt-så længe man holder sig til de sider der henvises til, og ikke klikker længere ind på siderne hedder

www.thehun.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-08-05 19:41

hvor ved du fra at du kan ??????

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-08-05 19:41

Der er jo www.babeindex.dk Der er læsestof til nogle timer. Også med med mulighed for film.

Ellers i det små er der:
http://www.123clips.com/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-05 19:44

Med viagra kan man.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-08-05 19:47

Teil, er det noget du måske sælger ud af....

Der findes også noget udtræk fra urter man kan spise.... Har jeg hørt

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-08-05 19:48

Den absolut bedste side til live streaming af porno er www.myfreepaysite.com Den kræver at du skriver en gyldig emailadresse, og ikke andet.

Hvis du vil downloade pornofilm, så brug enten programmet Kazaa Lite http://www.zeropaid.com/kazaalite/, eller DC++. http://www.soft32.com/download-DC_-15504-5.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-05 19:52

urter ja ok, men bare damer live inspirerer aldeles udmærket.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-05 19:57

Pablo Picasso var særdeles aktiv langt op i årene.
Han havde evnen at nyde og behage damerne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-05 20:08

Ikke gratis men værd et besøg.
http://www.lust.dk/shop/default.asp

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 23-08-05 23:35

du kan finde et fildelingsprogram-program på nettet på www.emule.dk - og når du har sådan et - så kan du downloade - og uploade - dele - de filer du (næsten) har lyst til...

venligst
starguy

Kommentar
Fra : ice_boy

Dato : 24-08-05 12:38

Der er også www.gratis6.dk & www.sexaben.dk

Disse to sites er dog bare porno klip og ikke hele film.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-08-05 15:23

Hvis du vil KØBE porno på dvd, så prøv www.erotiskdvd.dk Dér er der ofte et par tilbud, til en billig penge.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 24-08-05 19:33

>Miritdk -har prøvet at vende og dreje din kommentar på alle mulige måder, ka jeg få lidt mere hjælp til hva' du mener...???

-Er jo kun en mand

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 24-08-05 22:59

tænk, ser I aldrig på spørgsmålet manden stiller, til at begynde med??? - det halve af det I laver er hyggeligt tidsspilde, men det er åbenbart vældigt vigtigt - og I er vældigt sympatiske, det er slet ikke det - nu har jeg et yderst ydmygt håb om, opgavestilleren ikke har glemt, at han har stillet spørgsmålet.....

Nå, forget it all, livet er jo dejligt..

vh

starguy

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-08-05 08:14

Hey! Stjernefætter...

Måske har du lagt mærke til, at gutten ikke har reageret på nogle af de links, vi i vores tidsspilde har givet ham..

-Sure løg!

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 25-08-05 09:17

Hey Michael
- joh, det har jeg da så sandelig, og det er da også derfor, jeg synes vi løber af sporet ved at blive ved med at komme med svar - og flere svar - og svar, som ligger ude i periferien om, hvad han spørger om - og han reagerer overhovedet ikke - det fortjener vi da ikke! - og hvad gør vi ved det???

(Kan også godt huske, der var en diskussion om den slags for et par dage siden her, men ikke lige hvor....)

sf

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-08-05 10:20

Selvfølgelig har i fortjent det !
Sådan nogle grissebasser !
På den anden side kan jeg da godt forstå, at i har svært at slippe et spørgsmål,
om et emne, i virkelig brænder for.
Det ville da også være dejligt, hvis spørgeren melder tilbage,
hvis han har fået løst sit problem.
Men Mogens har måske andet at foretage sig lige nu.
Og det ER svært, kun at skrive med venstre hånd.
Det kan jo også være, at hans staveplade er gået i udu pga. Cola, Pizzakrummer
eller et eller andet andet.
Måske har hans oldefar beslaglagt computeren.
Eller også har hans bedstemor installeret parentskontrol.
Gambrinus

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 25-08-05 12:32

Ok starguy jeg trækker min løg udtalelse i mig igen "Gulp".... sådan!

Gambrinus> hans staveplade..

hihi

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 25-08-05 12:43

thanks, fætter..!

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 25-08-05 12:43

thanks, fætter..!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-08-05 12:43

>Gambrinus Vi brænder ikke for emnet... Vi går bare op i det med en vis entuiasme.

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 25-08-05 12:43

thanks, fætter..!

Kommentar
Fra : nebrot123

Dato : 16-09-05 00:06

Hi guys, Warning !!! free porn does not exist- Stay out of it ,it...... sucks/stinks that what I experience