/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kamp tricks?
Fra : Socom_Nick
Vist : 1552 gange
200 point
Dato : 22-08-05 20:38

hey..

Nu er jeg godt træt af at blive slået af vennerne, jeg har bedt dem om at stoppe en masse gange nu, og idag blev det altså bare nok!!

Så er der nogle der kender et lille kast? Altså ik noget jeg kommer og brækker ryggen på dig kast..
Men altså bare at få dem ned at lægge?
Og nej jeg gider ik at begynde til alt muligt kampsport fordi jeg mener det ikke er nødvændigt.
Men nu syntes jeg bare de må lære det på den hårde måde!
Jeg er ikke nogen kampmester, så derfor vil jeg bare høre om nogen kan et lille trick?
Og det skal kun være så de kommer ned og ligge, ik noget med slag osv. Kun hvis det indgår i selve måden at få dem ned at lægge på..

Og hold venligst tråden seriøs...

Nå men nogen der kender noget til det?

-Nick

Forsat god aften

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 20:57

HEJ Nick!

Hvis du ka få fat i den ene af deres arme, så vrid den om på ryggen, og opad. Når du kan mærke at personen er ved at ha fået nok losser du lige benene væk under ham, og han ligger. Hvis han siger noget som "avav, det gør nass!" kan du evt. sige noget som "Det sagde din mor også igår" Så skulle den være hjemme!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 21:12

Her kan du finde en del om karate, og lignende tricks. http://www.neokarate.net/lingo/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-05 21:16

du skal ikke begynde at slå, du risikerer at det bliver meget alvorligere for dig, når du ser modstanderens hånd komme farende, er det bedre at være hurtig, dukke dig, eller hoppe til siden, det kan "fjenden" også ryge på hovedet af, for nu mister han balancen, uden du har gjort noget som helt ved ham

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 21:17

Men hvorfor er det dine venner slår dig? er det venskabeligt, eller kommer du hjem med blod på tøjet? De burde da fatte at de skal holde op, hvis du siger at det generer dig! Husk, at vold ALDRIG løser problemer!

Kommentar
Fra : Socom_Nick

Dato : 22-08-05 21:21

Vold løser intet men nogen gange er det nødvændigt at forsvare sig..

Jeg fandt noget der hed CQC, Close Quater Combat.. Er der nogle der ved hvor man kan finde sådan en guide. Gratis altså?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-08-05 21:47

Se om du kan finde noget blandt disse søgeresultater:
http://www.google.dk/search?q=Close+Quarter+Combat+free&hl=da&lr=&start=10&sa=N

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-08-05 08:04

Hvorfor går du ikke bare? De der "nisser" må da lære det! - Rigtige venner ?????