/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Nogle der kender dette firma - virker re~
Fra : fartilmathias
Vist : 5907 gange
50 point
Dato : 21-08-05 15:44

Firmaet linker med at nu kan man også låne penge selvom man skulle være i RKI men hvis man går ind på selve deres hjemmeside og ikke bare deres online ansøgnings skema virker det sg lidt suspekt

http://www.odinbolig.dk/forbrugslaan.asp = Online ansøgningsskema
http://www.odinbolig.dk = Hjemmesiden

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-08-05 16:22

Hvad er det ved dem du synes der virker suspekt??

Læg mærke til at de kun udlåner penge til RKI registrerede til køb af fast ejendom og dermed har de også sikkerhed for pengene.

Der er masser af firmaer der laver den slags enten til køb af fast ejendom, eller mod sikkerhed i fast ejendom

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-08-05 16:30

I 1980 solgte jeg en lejlighed igennem firmaet ODIN, som på daværende tidspunkt havde kontor på Køgevejen i Vallensbæk.

Det ser ikke umiddelbart ud til firmaet har noget kontor med udstilling i dag.
Jeg kan i alt fald ikke finde oplysninger om det.

Men jeg kan bekræfte at firmaet eksisterede i virkeligheden for 25 år siden.
Den afbillede Ole Peitzsch er sikkert også levende i virkeligheden.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 21-08-05 17:06

Ak ja....det er dyrt at være fattig

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-08-05 18:08

Man er dybt syg hvis man låner til den rente. Du kan låne mange andre steder billigere.

Hvis du er bandlyst i banken så prøv GeCapital

http://www.gemoneybank.dk/content/ProductsLoanAdvice.asp?LoanType=1&LoanAmount=100000&LoanPeriod=10

ca. 10 % billigere, og du behøver IKKE sikkerhed. Har du sikkerhed er de sæføli billigere.

Men det billigste er en alm. Bank. Kan anbefale

www.sda.dk

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-08-05 18:18

GECapital og bankerne låner penge ud billigere, men de kræver til gengæld at man ikke er RKI registreret

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 21-08-05 18:54

Kunne foreslå at du først tog et mindre lån, stort nok til at indfri den gæld, som er årsag til RK registreringen. Så er vejen åbnet for billigere lån. Tal først med din egen bank, så kan tingrne måske ordnes i et "hug".
Er du nødt til at gå til et mere gråt lånemarked, så sørg for at du kan indfri lånet, når DU ønsker det.
Endelig kan det betale sig at bruge tid på at undersøge mange muligheder, gerne ved personlige henvendelser.
Du er kunde, og i din gode ret til at sige:"Nej Tak".

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 23-08-05 19:16

og hvad med at lukke dette spg nu????