/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Rejse til USA
Fra : Vindrue
Vist : 2844 gange
50 point
Dato : 21-08-05 00:03

Er der nogen der kender et godt rejsebureau, der arrangere billige pakkerejser til USA om sommeren? Altså med både flybillet og hotel/lejlighed? I 1 eller 2 uger.
Gerne i Orlando, Californien eller San Fransico?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-08-05 08:54

Godt eller billigt??

Typisk får du hvad du betaler for

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-08-05 11:27

Søg på nettet. der er det faktisk muligt at finde rejser til det halve af hvad SAS vil have,

Gæt hvem du skal flyve med når du så skal afsted

SAS

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 22-08-05 17:39

Tjaaa...helst både godt og billigt

Kommentar
Fra : Traveler

Dato : 03-11-05 14:41

Vi har lige købt billige billeter til los angeles fra slutningen af juni til starten af juli gennem Gate Eleven, og det kostede 17000 for 3 voksne og et barn(9år), og det var inkl. alle skatter og afgifter...Det var et specialtilbud gennem British Airways med mellemlanding i atlanta. Hvis du skal være så heldig må du simpelthen bare vente til chancen byder sig, men husk at bestille i god tid. Vi har også brugt Gate Eleven 2 gange før, den ene gang til Miami og den anden gang til Atlanta, og det har fungeret rigtigt godt...Ellers prøv dette link: http://www.flyingoffice.dk

Håber du kunne bruge det..:)

Accepteret svar
Fra : Ursus01

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-06 15:44

Jeg vil anbefale: amerikaeksperten.dk

Mit råd er at finde mange der udbyder rejser til USA, ring til dem og få et tilbud og tag så det der passer dig bedst. Jeg har selv lige booket hos ovenstående sammen med nogle venner.

Mange gange når man skal finde den billigste ferie er det oftes kun prisen fra agent til agent der er anderledse, de tilbyder stort set det samme, men se dig godt for.

Godkendelse af svar
Fra : Vindrue

Dato : 22-03-06 13:03

Tak for svaret Ursus01.