/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
leder stadig efter dogo hvalpe!
Fra : dogobaby
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 20-08-05 02:34

jeg har stadig ikke fundet nogle hvalpe.jeg leder ikke efter information om hunden. har selv en dogo argentino på 2 år så jeg ved alt om den.leder bare efter hvalpe til salg. en tæve.

er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : philippa

Dato : 20-08-05 02:44

Kig her, der er der da ihvertfald hvalpe ;)
http://www.vangils.dogoargentino.dk/

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 02:50

dogobaby

Du har startet tråden midt om natten - jeg tror 3/4 af Danmark kigger på indersiden af øjenlågene - og du skal vel ikke ha´ købt hvalpen inden kl. 6 i morgen tidlig??

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-08-05 02:56

philippa

De ser vel nok skønne ud, de vovser!

Kommentar
Fra : dogobaby

Dato : 20-08-05 02:56

det ved jeg godt. men ham jeg har har jeg købt privat. kan det ikke lade sig gøre mere?

Kommentar
Fra : KennelKipler

Dato : 17-10-05 19:32

Hej Dogobaby

Det kan det da sikkert godt. Men der er ikke så mange private som avler dogoer.
Men det er en god kennel der er i Odder.
De klarer sig rigtig godt på verdensplan, og ved hvad det vil sige at eje og avle dogoer.
Det er jo, som du ved, hunde i en klasse for sig.

Hvalpene fødes og vokser op inde ved familien, og præges på alt hvad man kunne ønske.

Jeg kan kun anbefale dig at tage forbi og se hundene og få en snak med Peter og Birgitte. Det er helt og aldeles uforpligtende.

MVH Marie.