/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Internet Explorer går offline!
Fra : arnely
Vist : 999 gange
50 point
Dato : 19-08-05 08:53

Hejsa.
Når jeg har været på nettet i ca. ½ time går Internet Explorer pludselig offline.
Hvis jeg genstarter computeren virker det igen, ind til der er gået ½. time, så gentager det hele sig igen.

En reperation af LAN forbindelsen, hjælper heller ikke.

Har ADSL hos TDC.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 09:25

har du router eller modem opkobling på bredbåndsforbindelsen ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 09:43
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 09:44
Kommentar
Fra : technet

Dato : 19-08-05 12:35

Netkort. Egenskaber for netkort, strømstyring fjern kryds i tillad computeren at slukke denne enhed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 14:24

technet - hvad mener du - min skaber sig da ikke og jeg har flueben i der ??????????

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-08-05 15:19

Problemet er løst, det var mit modem. TDC har netop været på besøg, da de kunne måle en feljl. Modem blev udskiftet og det har kørt uden problemer siden.

technet jeg skal ikke kunne sige om det har nogen betydning det du nævner. Men har aldrig pillet ved den funktion du nævner. Og har da været online uden problemer godt 2. år nu.

Men god weekend til jeg alle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 15:40

godt du fik det løst og god weekend tilbage

Kommentar
Fra : technet

Dato : 19-08-05 20:44

godt det blev løst ++ til tdc for hurtig udrykning

miritdk og arnely på nogle ældre rtl 8139 ( realtek netkort ) er der en bug i chippen ( kan ikke lige huske om det var a - eller c modellen , men hvis man bruger windows xp driver så kan den lave små pudsigheder som arnely lige har oplevet .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 21:08

aha - det må jeg vide mere om.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-08-05 22:27

technet jeg må give dig ret....damm...*g*
Jeg er lige blevet smit af igen. Men jeg fatter ikke hvorfor det pludselig begynder, har aldrig haft det problem før.

Så nu har jeg gjort som du nævner med fluebenet, hvis det hjælper så er der jo point til dig *S*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 22:48

besynderligt hvis det skulle gøre en forskel - for jeg har da fluebenet i og har ingen problemer - men hvad - windows veje er jo ofte uransagelige

Annuller spørgsmålet
Fra : arnely

Dato : 06-02-06 23:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål