/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
byg selv børne seng
Fra : mobergkl
Vist : 7246 gange
200 point
Dato : 18-08-05 10:44

jeg står og vil bygge en seng til min dreng.. sengen skal forstille en bil /racerbil. er der nogle der ved en side med oplysninger om mål og tegninger.
mvh kenneth..

Kommentar
Fra : legind

Dato : 18-08-05 10:49
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-05 12:22

Besøg biblioteket, der findes masser af bøger.

Accepteret svar
Fra : thorkil1

Modtaget 200 point
Dato : 18-08-05 14:05

Du kan jo prøve at kigge her... Der er ikke teniinger, men der er da ideer at hente

http://www.justclickbeds.com/docs/children.htm

Kommentar
Fra : janing

Dato : 18-08-05 15:20

Det er en fin idè, det eneste du skal tænke på er målene på madrassen, resten skal du bare bruge din fantasi til.

Håber at drengen bliver glad for sin far's Inginør kunst. God arbejdslyst.

Godkendelse af svar
Fra : mobergkl

Dato : 20-08-05 20:47

Tak for svaret thorkil1. fandt en bil jeg tror min søn bliver glad for.
MVH kenneth

Kommentar
Fra : forzafrem

Dato : 24-11-05 21:36

heysa alle

har et spørgsmål....vil bygge en seng til min venindes søn i gave...han har altid ønsket dig en lastbil seng..og har siddet og tegnet den osv...men hvad for 3 vil være det bedste at bruge???

mvh danny