/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Krebsebrikker/-fælder
Fra : pauli
Vist : 7126 gange
200 point
Dato : 17-08-05 16:58

Hej

Er der nogen som kan angive et sted i Danmark, hvor jeg kan erhverve mig nogle krebsebrikker eller fælder ?
Ved godt at man kan lave dem selv eller købe dem i Sverige,- men det er ikke det spørgsmålet går på .......

På forhånd tak !

Mvh Pauli

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-08-05 17:13

Undskyld Pauli, men de er SÅ nemme at lave selv, at selv min 8 år gamle niece kan finde ud af det og synes at det er sjovt. Hvis det IKKE er det spørgsmålet går på, hvad dælen er det så? Vil du købe nogle til videresalg? Eller hvad?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-05 17:45

http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=37031 dette link er godt nok et år gammelt, men der står at de kan købes i jagt og fiskeri i Hillerød Hillerød Jagt og Fiskerimagasin
Møllestræde 4
3400 Hillerød

det er da en opringning værd

Kommentar
Fra : janing

Dato : 17-08-05 18:55

Til orintering så er Hillerød jagt & fiskeri solgt. Og jeg mener at den i dag Jan & Bo's lystfisker forretning.

Men dem kan du sagtens lave selv, bare någet stål-tråd til rammen og noget billigt net, feks. det man bruger til at beskytte jordbær med. Det skal jo ikke holde / bære en tunfisk. Det virker da for mig. Hilsen Janing

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-08-05 18:59

janing - Helt enig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-05 19:11

janing, den adr jeg har skrevet er fra Hillerøds netavis d.d. men der er en mere i Hillerød, Outdoor Living Jagt & Fiskeri
Torvet 7
3400 Hillerød

så nu har pauli da et par muligheder, for i linket stod der ikke i hvilken forretning man kunne købe krebsetingene i.

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 17-08-05 19:46

Tak for de hidtidige indlæg.
Havde godt selv fundet linket til Hillerød, men var også godt klar over salget til Jan&Bo.......
Undrer mig hvis ikke fælder kan købes i DK....
Hvad angår hjemmelavede brikker, så er jeg klar over processen som jeg også har skrevet.....
Håber stadig på at nogen ved hvor der kan købes færdige fælder ?!

Mvh Pauli

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-05 20:45

Pauli, jeg tror du er nød til at henvende dig i div. jagt og fiskeriforretninger, for det er ikke noget de annoncerer med på deres hjemmesider.- når fodboldkampen er over, kan det være hjælpen kommer

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 17-08-05 22:16

prøv diverse fiskeributikker,deeller vodbindere.

Accepteret svar
Fra : badroulbadour

Modtaget 200 point
Dato : 04-09-05 00:33

Hej Pauli,

Jeg tvivler på, om du kan finde nogen dansk forhandler. Hvad med at bestille fra Sverige via postordre:

http://www.lantbruksnet.se/langbergs/kraftbur.htm

Venlig hilsen,

Flemming

Godkendelse af svar
Fra : pauli

Dato : 04-09-05 13:36

Tak for svaret badroulbadour.

Kommentar
Fra : sln

Dato : 18-05-06 16:30

Godt nok længe siden spørgsmålet er stillet,men krebseruser kan købes hos biltema til ca 25 stk.

Mvh sln