/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fz50
Fra : GoaB
Vist : 303 gange
20 point
Dato : 17-08-05 12:39

hvis jeg køber en ny 16mm indsugningsstuds i t-hansen er der så plumb i?
og hvad giver evt....
den køre ca. de 40 km/t nu og alt er standart....

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 17-08-05 13:48

Plumben, sidder i cylinderen, så studsen virker først, når den er væk.

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 17-08-05 13:52

Sorry ikke Cylinder, men i sideskjoldet ind til bladventilen.

Kommentar
Fra : GoaB

Dato : 17-08-05 13:54

når men er der så plumb i en ny standard cylle for har fået sådan en på for..?

Kommentar
Fra : GoaB

Dato : 17-08-05 13:54

når men er der så plumb i en ny standard cylle for har fået sådan en på for..?

Kommentar
Fra : GoaB

Dato : 17-08-05 13:55

Bladventilen..?

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 17-08-05 14:07

Alt hvad du køber hos forhandlere er lovligt til din 30'er, med mindre du køber til 45'er .... Din kaburator sidder på studsen, studsen sidder på skjoldet og på bagsiden af skjoldet i krumtaphuset sidder bladventilen, som lukker for indsugningen hver gang stemplet går i bund.
Det du skal kigge på er det hul som er i skjoldet, det er lavet af meget stærkt hærdet stål.

Kommentar
Fra : GoaB

Dato : 17-08-05 15:43

har altså lige læst mig frem til at plumben sidder i indsugningsstudsen og ikk i indsugnings kanalen....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-08-05 18:04

Ja, plumben sidder i indsugningsstudsen orginalt, men hvorvidt THansens er med plomb, er jo lettest at se, hvis du går ind til dem. Men jeg tror ikke den er med plomb, da Protuna som er thansens selvskab, men udelukkende sælger tun, har den samme studs, og det skulle da være mærkeligt hvis et tunfirma, har plomb i deres studser. Men ellers ring og spørg, eller gå der ind.
Men hvorfor ikke selv tage plomben ud?
GoaB: Du tænker på Yamaha FS1 4 gears.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : GoaB

Dato : 17-08-05 22:14

fordi den er gået i stykker..
hehe...
tak..

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-08-05 09:44

skift cylinder-topstykke til ø45mm og køb en ny studs samme sted. Så rykker din knallert.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 18-08-05 09:44

skift cylinder-topstykke til ø45mm og køb en ny studs samme sted. Så rykker din knallert.