/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Integreret weblog på hjemmeside
Fra : teebox
Vist : 240 gange
200 point
Dato : 16-08-05 11:31

Hej - jeg har en hjemmeside for min familie (hostet på b-one), og jeg vil gerne lave en weblog som er integreret i siden.
Jeg har fundet Wordpress som virker som et fint program, men jeg kan ikke finde vejledning til at lave en database (hvis nødvendigt) på b-one. Wordpress har en fin installationsvejledning, bortset fra at jeg ikke kan komme igang via MyAdminPhP på b-one - jeg har koderne, men jeg går "død" her. Er der nogle som har erfaring med at etablere en weblog på et eksisterende site som ovenfor beskrevet - HJÆLP!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-05 13:29

Her er en vejledning til et simpelt web-log system i PHP : http://www.wsworkshop.com/php/php-mysql-weblog.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 16-08-05 13:30

okay...

må jeg se koderne til din databse du skal b ruge?

/Angband