/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hvad spiser en supermodel?
Fra : DenLillaFlodhest
Vist : 5516 gange
220 point
Dato : 15-08-05 17:54

Hejsa!

Jeg er ved at skrive en opgave om modeller. Jeg skal bruge en oversigt over hvad de spiser. Der må være nogen der stillet dem et spørgsmål om det på et tidspunkt, hvor de har udtalt sig.

Er der nogen der kender noget til en kostplan en eller anden kendt model bruger?

Lukker helt sikkert mit spørgsmål

Kommentar
Fra : 888

Dato : 15-08-05 18:19

Sikkert ikke ret meget Hørte engang Beyonce (hun er godt nok ikke model) fortælle at hun fik 3 skiver tomat og 3 skiver agurk til frokost for at kunne holde vægten...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-08-05 19:05

Spis nogle af dine mange profilnavne du har her på kandu - og bliv en slank supermodel

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 220 point
Dato : 15-08-05 19:07

Nu er det jo sådan, at de der bliver udvalgt til at være modeller er af en helt speciel type. Der findes mange forskellige typer hvad angår det at danne og senere forbrænde fedt.

Supermodeller har et meget hårdt arbejde hvor de simpelthen forbrænder meget fedt. For at de kan fastholde såvel den slanke linie som have energi nok i kroppen til at klare deres fysisk meget krævende job, må de spise hvad der i Danmark kaldes en sund og afbalanceret kost.

Supermodellers kostplan er IKKE speciel. Det er deres krop der er speciel. Find en kostplan på nettet der indeholder hård fysisk træning, så har du den. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 19:23

bentjuul

Supermodeller lever et meget specielt liv.

Husker stadig den udsendelse, der var om modeller. Det var ikke meget mad de fik at spise.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 19:25

Citat
Lukker helt sikkert mit spørgsmål

men det gør du også.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-08-05 19:32

bentjuul og ans -> Hvorfor skal jeres viden om spørgeren og han/hun's multible profiler være en hemmelighed?

Er I sikre, så fortæl det. Hvis det kun bygger på mistanker så .......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-05 19:34

De bruger mig som model til slankereklamer..................jeg er ham der "FØR"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 19:40

Eyvind

Det tror jeg på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 19:44

Det er ikke nogen hemmelighed arne.jakobsen

Men navnene er så mange.
Og det er helt sikkert at spørgsmålet bliver lukket
Det kræver at du har fulgt med i en del spørgsmål for at finde navnene.

Jeg gider ikke finde dem frem, men den pågældende snyder ikke (tror jeg) men det har været meget morsomt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 19:47

Til orientering så stiller den pågældende kun spørgsmål. Som dette er det til 220 point brugeren oprettet samme dag, som spørgsmålet bliver stillet.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 15-08-05 21:40

Drømmekage og bortfløjen fasan. når de rigtigt gir den gas så står den sgu også på vandkringle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 21:52

Citat
Til orientering så stiller den pågældende kun spørgsmål.

der skulle have stået:

"Til orientering så stiller den pågældende kun 1 spørgsmål"

Kommentar
Fra : DenLillaFlodhest

Dato : 15-08-05 21:53

Hehe..
Ja jeg opretter ofte en ny profil når jeg skal finde ud af noget hurtigt.
Har min egen hovedprofil, men jeg kunne ikke drømme om at få hjælp fra andre og så snuppe point selv.

Det er nu mest fordi jeg med min egen profil bruger point hurtigt, og at det tager ca. 2½ minut at oprette både email og superbrugerprofil herinde

Godkendelse af svar
Fra : DenLillaFlodhest

Dato : 15-08-05 21:56

Tak allesammen. Jeg må prøve at finde en streng diæt på nettet der kunne minde om noget de kunne finde på at spise

Kommentar
Fra : DenLillaFlodhest

Dato : 15-08-05 21:57

Nu går jeg så ind og indtaster en tilfældig ubrugelig email adresse, så den jeg bruger er klar til en ny superbruger, hvis jeg en dag skal vide noget hurtigt og min hovedprofil løber tør for point

Eller jeg opretter endnu en hotmail. (Har ca. 50 minimum) til alt muligt crap her og der.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 15-08-05 21:59

Helt ærligt så er det de fleste modeller i USA spiser ren proteinkur. der er en opfølgning til southBeach diæten husker ikke navnet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 22:00

Meget morsomme profilnavne, du har fundet på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 22:03

Citat
Find en kostplan på nettet der indeholder hård fysisk træning, så har du den.

Fandt du den ved egen hjælp

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 22:05

DenLillaFlodhest

Du er bare så dygtig, så længe det varer.

Kommentar
Fra : DenLillaFlodhest

Dato : 15-08-05 23:57

Den forstod jeg ikke ans?

Kommentar
Fra : ForandringPåVej

Dato : 22-06-12 21:50

Hej Lilla Flodhest eller - wharevet

Supermodeller spiser enten efter Dukan diæten (Ikke som i dansk du kan...), LCHF (Low Carb High Fat) eller vat...det skulle fylde godt i maven og så føler man sig ikke det mindste sulten !!!!

Gry

Kommentar
Fra : ForandringPåVej

Dato : 22-06-12 21:51

Hold da op en stavning - der skulle stå - eller whatever !!