/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Findes der vindere??
Fra : bantam
Vist : 820 gange
100 point
Dato : 15-08-05 17:10

Hej

Da dette er et forum med mange medlemmer, kunne det være sjovt at høre om der findes nogle her som vinder i de forskellige konkurr. på nettet.

Ikke fordi jeg kender til så mange konk., men denne kom jeg ind på en dag, og har så spillet indimellem, for det er meget sjovt at se de forskellige sider man kommer på mens spillet reg. www.spilgratis.dk

Så var det jeg tænkte, er der mon nogensinde nogle der vinder, eller er det opfundne navne, og kun for at få folk til at klikke på deres sites.

Er der nogle der har erf. om det er reelt eller snyd.

med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 60 point
Dato : 15-08-05 17:23

Hejsa
Jeg har engang på www.vindersiden.dk vundet et ur

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-08-05 17:41

Har engang vundet 100kr på www.komogvind.dk!

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 15-08-05 17:51

Min datter har vundet en mP3 afspiller på www.hartbeathotel.dk ( Frisko), den kom dog først da jeg rykkede efter den

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 15-08-05 19:21

Jeg er selvstændig og har da tænkt på at sætte en konkurence ind... på folk der abonerer på mit nyhedsbrev. og det er jo også det de andre gør. det er god reklame

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-08-05 19:41

Der er altid tabere, men sjældent mere, end en vinder.
www.vindenhund.dk den er gratis.

Kommentar
Fra : litko

Dato : 15-08-05 19:52

Jeg kender i hvert fald to eksempler på, at der var nogen, der vandt de udlovede præmier, men hagen ved det var blot, at det var gode venner til ledende ansatte i firmaet, der vandt præmien. Firmaet kan trække gevinsten fra i regnskabet og modtageren opgiver selvfølgelig ikke gevinsten til skattevæsnet.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-08-05 19:56

Der må ikke uddeles noget somhelst til noge der arbejder for firmaet.
Ellers har jeg selv vundet, men venter på brev.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 16-08-05 09:57

Jeg har vundet lodtrækningen her på kandu engang.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-08-05 18:34

Her på KANDU skal man ikke deltage for at have en vinder chance, men fordi du mener at kunne hjælpe andre.
Alle de reklame konkurrencer der florere rundt omkring, skal man ikke stile efter, for så bliver man skuffet.
Hvis man skulle være så heldig at vinde et eller andet ligegyldigt, så tag det som en oplevelse.

For snart 20 år siden, var jeg så heldig at vinde en Philips Videomaskine af det gamle 2000 system, i Billed Bladet. - Den skulle afhentes i en lokal radio forretning. - Ved afhentningen forsøgte jeg at lave en byttehandel til en VHS. Men de ville ikke have noget med en "2000" at gøre, da dette system var på vej ud af markedet.
Det giver et prej om, hvad det er man vælger som gevinster.

Så lad vær med at sætte næsen for højt op!

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 21-01-06 15:49

Tak for svaret grausen.

Må hekkere lukke, og da du var den første med næste enslydende svar (mening), går point til dig