/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Rockwool's Rocklet
Fra : sejl
Vist : 4437 gange
100 point
Dato : 13-08-05 20:24

Hejsa - er der nogen der har oplysninger om priser på Rockwool's Rocklet....
- og også erfaring m.m. modtages med kyshånd.
Vi har en tilbygning i gasbeton, som ikke er isoleret, og vi vil gerne undgå at isolere indvendigt..
på forhånd tak - og jeg ser fremt til nogle spændende svar

morten

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 13-08-05 22:56

det er en lidt dyere løsning end indvendig isolering
hvis der er hulmur er det da langt at foretrække
her er vejledningen hvis du vælger den udvendige løsning
http://www.rockwool.dk/sw36199.asp
men ellers en udmærket løsning , der virker efter hensigten

Kommentar
Fra : sejl

Dato : 15-08-05 10:25

Der er desværre ikke nogen hulmur - og vi vil gerne have filset udenpå - og det har jeg hørt at man kan

er der nogen der ved noget om kvm. prisen...

Accepteret svar
Fra : lark

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-06 14:39

jeg har selv givet huset et lunt omslag.
Det er fra firmaet Bauta i tyskland, og jeg købte det i Praktiker Baumarkt i Flensborg.
Det hele blev leveret på min adresse i sønderjylland.
Klæbemørtel, tallerkendyvler, beskyttelsesskinner til hjørner,glasvæv, forgrunder og slutpuds . mm løb op i ca 200 kr pr kvadratmeter. slutpudsen er farvet efter ønske. Alle pudsematerialer er klar til at blibe rørt op i vand.

Godkendelse af svar
Fra : sejl

Dato : 25-01-06 11:31

Tak for svaret lark.