/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hvordan med 3 mobil
Fra : pbs92
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 13-08-05 12:41

det er sådan at jeg har købt en 3 mobil af min ven og ved ikke hvordan jeg få den løst op

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-05 12:44

en "ven" siger du

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-08-05 12:47

Har din ven ikke koden?????????
Har du forsøgt at sætte dit eget SIM kort i?

Du skal sikkert have unlock koden. Den koster 500.- at få hos udbyderen(før 6. mdr.), men den kan sikkert også unlockes via Nettet(som regel gratis)eller hos en unlocker med kabel for 100.-

Hvilken telefon(model)snakker vi om???????????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-08-05 12:55

Hvis din kammerat har haft mobilen i et halvt år, så kan du ringe til 3 og få den låst op gratis

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 15-08-05 12:20

Hvis du har købt en 3 mobil kan du godt bruge et 3 kort i den. Hvis du ønsker at bruge et alm. kort i telefonen skal du besøge en unlocker på www.dkunlock.dk og få den låst op. Hvis du har købt en Nokia 6630 tja.. så kan den ikke låses op endnu.
hilsen Dan

Kommentar
Fra : sille2000

Dato : 19-11-06 16:41

3 koder / Unlock !!!!
Så skete der endelig noget nu er der kommet koder som kan købes på nettet til unlock af 3 låste Nokia, Samsung, Sony-Ericsson og LG. Prøv denne side:
www.Jysktelecom.dk