/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
D-Link Router/acca point
Fra : keddeyamse
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 12-08-05 16:40

Hej har Købt en D-Link Router med indbygget acces point.. det virker nu fint nok.. men hvordan får jeg min hjemme side, ftp ovs ud igennem routeren fra en af pcerne.. routeren er en DI-624 fra D-link.. håber der er nogen som kan hjælpe..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-05 17:25

Du skal holde port 21 åben, da det er den der bliver FTP'et over.

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-08-05 17:26

og hvordan finder den så vej igennem?

fra den synlige ip og til computerens ip på den anden siden af router...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-05 17:51

Du skal ind i menuen på din router. Det gør du ved at i din brovser, indskriver routerens gatway adresse 192.168.0.1 og trykker på ENTER.
Nu bliver du spurgt om adgangskode og password. Hvis du aldrig har indstillet noget inde i routeren, så vil din adgangskode være "admin" og password skal være tomt.

Nu ved jeg ikke lige hvordan menuen ser ud i DIN router, da der er meget forskel fra det ene mærke til det andet. - Men prøv en gang at se det igennem, og kom så tilbage, så må vi se om du kan få stillet den rigtigt.

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-08-05 17:54

har været rundt i routeren og kigge sys ikk rigtig der er noget som jeg kunne få det at sku være noget med det andet at gøre..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-05 17:58

Det er der, men det står som regel på udenbysk (engelsk).

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 12-08-05 18:14

hmm?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-05 19:15

http://www.dlink.dk/?go=gNTyP9Cip9RLIC4AStFCF834mptYKu5YTtvhLPG3yV3oU4t+g64pPJMkN6Vg6Too
Prøv og hent manualer her, måske er der noget du kan kloges af?