/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Nikkel i mascara
Fra : salba
Vist : 3270 gange
50 point
Dato : 12-08-05 07:49

Hører i radioen, at der forekommer nikkel i en del mascara'er. Er der nogen, der kender en god mascara uden nikkel??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-05 08:05
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-08-05 08:21

http://www.miljoeogsundhed.dk/spoergsmaal_svar/forum_view.asp?post_id=666&forum_id=20&forum_name=Personlig+pleje på dene hjemmeside bliver der nævnt en mascara, næsten uden nikkel, men siden er noget gammel, så måske helsekost forretningerne har fået et bedre udvalg idag, men ellers ser det ud til, at du må få vipperne farvet, hvis du så ellers kan tåle det.

Kommentar
Fra : salba

Dato : 12-08-05 08:32

Tak for oplysningen, jeg vil gå i en helsekostforretning på vej hjem.

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 12-08-05 09:46

Som forhandler deltager jeg normalt IKKE i debatten omkring allergi - jeg kunne let blive tillagt nogle dubiøse motiver om at ville fremme egen forretning og derved ville eventuelle argumenter let kunne svækkes.

Imidlertid har jeg i fulgt debatten i såvel dagspressen som i øvrige medier omkring nikkel i mascara med stor interesse, idet Forever Living Products mascara'er er testet og erklæret 100% nikkelfri - der er således en sikker løsning på problemet, hvis du kan finde en forhandler i din nærhed.

Kan du ikke det, er du velkommen til at kontakte mig på henning@startflp.dk , idet jeg så kan sende den til dig. For at du kan føle dig helt tryg ved produktet har du 3 måneders tilfredshedsgaranti - er du utilfreds med mascara'en, kan du blot returnere den inden for de 3 måneder og du får din købspris refunderet - enten direkte til din bankkonto (foretrækker vi) eller pr. check, du bestemmer. Du får HELE købsprisen refunderet selv om du har brugt af mascara'en, dog ikke eventuel porto. Du løber med andre ord ingen risiko, men får mulighed for at afprøve et 100% nikkelfrit produkt, sommange nikkelallergikere er meget glade for.

Godkendelse af svar
Fra : salba

Dato : 31-08-06 17:00

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-08-06 17:30

Selv tak