/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
nfl trøjer
Fra : johnni
Vist : 4704 gange
100 point
Dato : 14-10-02 16:44

Er der nogle der kender en forretning i KBH som sælger nfl trøjer. mvh johnny

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-02 18:39

Hej johnni

Ikke i KBH, men i Horsens

http://www.nflshop.shopbasic.dk/

Du kan bestille pr. efterkrav, dvs du får varen og betaler samtidigt.

1. Forudbetaling med check
2. Pr. efterkrav
3. Forudbetaling på NFLshop.dk's bankkonto

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-10-02 16:45

> Er der nogle der kender en forretning i KBH som sælger nfl trøjer. mvh
> johnny

Jeg har selv ledt rundt omkring, men endnu ikke fundet én. Køb hellere din
trøje på nettet, f.eks. over Ebay. Dér kan du finde dem rimelig billigt (ned
til $10 alt efter kvalitet, størrelse og hold). Jeg har selv købt flere,
primært NHL-trøjer, på den måde, og du finder dem næppe billigere i Danmark.

Carsten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 14:00

"Zilla" <blueviking79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aohd6m$u44$1@news.cybercity.dk...
> > Er der nogle der kender en forretning i KBH som sælger nfl trøjer. mvh
> > johnny
>
> Jeg har selv ledt rundt omkring, men endnu ikke fundet én. Køb hellere din
> trøje på nettet, f.eks. over Ebay. Dér kan du finde dem rimelig billigt
(ned
> til $10 alt efter kvalitet, størrelse og hold). Jeg har selv købt flere,
> primært NHL-trøjer, på den måde, og du finder dem næppe billigere i
Danmark.
>
> Carsten
>
> Jeg kender ikke til nogen forretning i kbh men du kan købe trøjer over
nettet på www.nflshop.dk hvor de også kan bestille hjem til dig.

Hilsen Troels

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 29-10-02 00:42

Hej Johnny

Har du fået fat på nogle trøjer ?

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 29-10-02 12:49

Tak for svaret srhansen.
har bestilt en trøje fra www.nflshop.dk

Kommentar
Fra : Simon2414

Dato : 23-06-14 14:45

Du kan også kigge efter trøjer her: http://www.sport24.dk/ovrige-sportsgrene/amerikansk-fodbold/fodboldtoj.html !
Her fandt jeg relevant viden, og en masse fede trøjer til billige penge ! :D