/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
flexjob
Fra : gubbierne
Vist : 737 gange
100 point
Dato : 10-08-05 12:32

Hej...
jeg er i flexjob (25 timer ugentligt), og har fået at vide at når jeg har været det i 9 mdr. har jeg andre rettigheder, ved ikke hvilke rettigheder det er? Og hvis jeg evt. siger op får jeg løn fra en anden pulje... I går sagde en ven at det allerede er efter 3 mdr. fast ansættelse? Er der nogen der har et svar på det?
Tak

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 10-08-05 12:40

Tal med din socialrådgiver, så får du et svar der passer til din individuelle situation. Hvis du ikke er glad for at være på arbejdspladsen, kan han/hun også hjælpe med at finde et andet sted.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 10-08-05 12:57

Hej gubbierne.
Denne adresse indeholder 14. udgave af reglerne omkring flexjob. Der får du konkrete svar på alle spørgsmål, du måtte have omkring flexjobbet.
http://www.dch.dk/publ/fleksjob/
Mvh Vivi

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 10-08-05 13:02

Ret henvendelse til din kommune

http://www.flere-penge.dk/Fleksjobs.htm

Godkendelse af svar
Fra : gubbierne

Dato : 15-08-05 15:04

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-05 17:36

Tak

Kommentar
Fra : dew

Dato : 03-10-05 11:07

I had been looking for a job long but could not find anything.I could do packing,cleaning,working in the garden or green houses.Could you help?