/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik på com
Fra : MayniaQ
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 10-08-05 12:09

Hej.

Jeg har en cd, som jeg utrolig gerne vil have ind på computeren, så jeg bl.a. kan få noget af musikken over på min mp3-afspiller, men jeg kan ikke engang afspille den på computeren. Jeg ved godt, at det er fordi de vil sikre sig mod at man kopierer cd'en... Men nu er det jo ikke det jeg vil. Nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. MayniaQ

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 10-08-05 12:20

Hvis ikke du vil kopiere den, hvordan vil du så få numrene over på din MP3 afspiller?

Men det lyder nu underligt at du ikke engang kan afspille den, hvilket program bruger du, og hvilken fejlmeddelelse får du?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 10-08-05 14:27

Med windows media player går det du snakker om som en leg...

- Og så er det ikke en gang ulovligt at kopiere sine CD'er til bilen

Kommentar
Fra : MayniaQ

Dato : 10-08-05 14:32

Ved godt at det ikke er ulovligt at kopiere til eget forbrug. På cd'en står der "will NOT play on PC/MAC". På min bærbare com har jeg åbenbart et program som gør at jeg kan afspille den og få sangene ind på computeren, men de blir lavet til wma-filer. Nu skal jeg bare lige have fundet ud af hvordan jeg konverterer dem til mp3-filer men det burde være nogenlunde nemt. Er bare ik vant til at rode med sån noget.

Men I skal i hvert fald ha mange tak for jeres svar.

Kommentar
Fra : Scorpio_dk

Dato : 10-08-05 17:17

I windows media playeren kan du i opsætning sætte den til at kopiere dem som mp3 filer i stedet for wma. Er ikke sikker på du kan ændre det i version 9, men du kan i hvert fald gøre det i 10 eren. og ja, det går som en leg

Kommentar
Fra : MayniaQ

Dato : 10-08-05 18:53

Jeg brugte dMC Audio CD Input og det gik som en leg, så nu er alt som det skal være :)

Men endnu engang tak for svarene.