/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS server 2003...
Fra : vibber1310
Vist : 430 gange
75 point
Dato : 09-08-05 21:24

Vi er i en opgave på skolen blevet sat til at sætte en 2003-server op. Det hele er gået som det skulle, men vi har problemer med at tildele brugerne deres egne mapper som bliver tildelt ved login. Vi har oprettet brugere og fået stien til mapperne placeret rigtigt. Brugeren kan også se sin mappe, men kan samtidig se og redigere i de andre brugeres mapper, hvilket ikke er ønsket. Lige meget hvad der forsøges at ændre i rettighederne ender vi med at brugeren kan se de andres mapper eller slet ikke komme ind i nogen mapper inkl. sin egen. Så gode bud på hvor det er gået galt er velkomne.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 09-08-05 21:46

hejsa
er det via et logon.cmd der tildeles en bruger-mappe ??

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 09-08-05 21:47

Jeg foreslår at du klikker ind på www.svein.dk og stiller det samme spørgsmål til forumet der. Jeg er sikker på at der vil være mere kvalificerede mennesker til at besvare det der...

PS. ham der er admin på sitet er selv hammer dygtig IT supporter med speciale i MS. Derudover er det stedet hvor mange IT supportere mødes for at diskutere og hjælpe folk som dig.. :)

håber at du kan bruge det.

\knap