/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til program
Fra : Anden_90
Vist : 583 gange
148 point
Dato : 09-08-05 13:13

Hej kandu´er

Er der mon ikke en, som kunne hjælpe mig... Mit problem er jeg er ved at lave et slags program på en hjemmeside, som man kan indskrive dataer til via en database jo... Men nu er jeg gået lidt i stå, ved ikke lige hvordan jeg kommer videre... Så ville høre om der var en der kunne hjælpe mig.. Jeg skal have lavet så man kan se alle indtastede data på en side og gøre dset muligt at rette og slette i data, så skal der være en søge funktion, og et login...

Håber der er en der er frisk på at hjælpe en kandue i nød...

Med Venlig Hilsen

Mikkel Skovlund

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 09-08-05 13:19

Hej.

Hvad skal der indtastes?

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 09-08-05 13:24

Hvad der skal indtastes? Øhh.. Det er til at indtaste data´er om familie.. Det er til slægtsforskning...

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 09-08-05 13:36

ok, det var mig der ikke formulerede spørgsmålet ordentlig, men ja - det var det jeg mente, altså en masse personoplysninger.
Jeg kan godt hjælpe, men jeg får ikke tid før i aften.

Hvis du vil uddybe hvad der skal indtastes, såsom:
navn, adresse, telefon osv.

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 09-08-05 13:54

Jamen faktisk har jeg lavet en formel og den er sat op med en database, den vil bare ikke lige som jeg vil.. Du kan se den her: http://slaegt.akdc.dk, men kan se der lige nu er nogle problemer med siden.. Men de data der skal kunne indtastes er lavet i et php dokument og har virket.. Har du msn?

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 09-08-05 13:56

Uos forkert side.. Den kommer her: http://slaegt.akdc.dk/form.php og virker nu...

Accepteret svar
Fra : Hammerhead

Modtaget 158 point
Dato : 09-08-05 14:03

MSN: brevkasse@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : Anden_90

Dato : 15-08-05 21:40

Tak for svaret Hammerhead. Ja fik jo det som jeg skulle bruge.