/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield/DesertCombat Grafikprobler
Fra : Pjevser
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 08-08-05 15:59

Jeg har et problem med Battlefield/DesertCombat, når jeg har startet spillet op kan jeg ikke se noget tekst på knapperne, i kan eventuelt lige få et screen af det så i forstår lidt bedre
http://www.pjevser.dk/battlefield.JPG
På et tidspunkt virkede det og nu efter lang tid så virker det bare ikke mere!
Nogen der kan hjælpe?

/Pjevser

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 08-08-05 16:04

Og du har checket om der er kommet nye updates til spillet?

Evt. Prøv nye Skærmkort drivers...

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 08-08-05 16:28

Jeg har skam de nyeste updates til både spillet og Nvida jeg har også prøvet at skifte til en lidt ældrere en, men det hjælper heller ikke!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-08-05 17:35

prøv og geninstallere dit spil, måske der er nogle filer der er blevet beskadiget.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 11-08-05 12:38

Det hjalp desværre ikke

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 17-09-05 20:32

jeg har spillet desert combat i meget meget lang tid nu , og har ikke oplevet det problem du omtaler...

Prøv at afinstallere alt hvad der har med baattlefield at gøre´. hent så desert combat modded en gang mere og prøv så at installere alt fra ny. kan have været en fejl i det mod du har.

Håber bare din internet forbindelse er hurtig nok for den fylder jo en del og tager rimelig lang tid at hente hvis du kun har en 256 forbindelse.

Eller har jeg det liggende og kan sende det på en cd til dig.

Jeg har i hvert fald ikk problemer med den jeg har...

Hilsen

Oompa Loompa_GUF

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 17-09-05 20:32

jeg har spillet desert combat i meget meget lang tid nu , og har ikke oplevet det problem du omtaler...

Prøv at afinstallere alt hvad der har med baattlefield at gøre´. hent så desert combat modded en gang mere og prøv så at installere alt fra ny. kan have været en fejl i det mod du har.

Håber bare din internet forbindelse er hurtig nok for den fylder jo en del og tager rimelig lang tid at hente hvis du kun har en 256 forbindelse.

Eller har jeg det liggende og kan sende det på en cd til dig.

Jeg har i hvert fald ikk problemer med den jeg har...

Hilsen

Oompa Loompa_GUF

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 20-09-05 01:02

Okay det vil jeg prøve så, jeg har en 4mibt linje så det tager vidst ikke så lang tid at hente