/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fujitsu-siemens amilo m7440g
Fra : hojriiskim
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 07-08-05 18:46

http://www.merlin.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=14&productid=23084

Er der nogen der kan fortælle mig om denne bærbar er god nok til den pris??

skulle den ikk nok kunne klare at skrive tekstdokumenter på og diverse småting??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-05 20:27

Jo det kan den sagtens og prisen ser god nok ud

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-08-05 21:05

Skal selv ned og købe selv samme maskine i morgen.

Den kan varmt anbefales..

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 07-08-05 21:36

Tak for svaret til begge.. De var lige gode, så acceptere tedds da den kom først..

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 07-08-05 21:42

Helt i orden hojriiskim
Skriv, hvad du beslutter dig for.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 08-08-05 09:59

Det er min kæreste som gerne ville have en bærbar til hendes studie.. og efter hvad kommentarer der er kommet her og efter at have snakket med en "ekspert" har hun besluttet at købe den her computer..

så håber vi den lever op til forventningerne..

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-08-05 10:03

Skal også nok fortælle min mening om den senere når jeg har fået brugt den lidt.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-08-05 15:27

Den var desværre udsolgt ved mig.
De havde solgt den allerede de foregående uger...
De skiderikker....

Nå - om ikke andt, så købte jeg en Fujitsu Siemens Amilo A1645G i stedet.
Samme pris - næsten lige så god.
Fungerer fint, bare problemer med lokalt netværk : http://www.kandu.dk/dk/spg/72137

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 08-08-05 15:39

min kæreste fik hende (Merlin Herning), det lyder ikk til der er noget med den, men hun har ikk fået kigget så meget på den, og så har hun ikk rigtig forstand på det, men det lyder til den kører ok..

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 08-03-06 22:39

Kan vi få en tilbagemelding? Overvejer selv at købe den model...
Larmer blæseren?
Hvad gav I for den i sin tid?
Mange tak
palle22