/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
TvShop
Fra : Pip2
Vist : 707 gange
75 point
Dato : 06-08-05 10:32

Jeg har i TvShop set et produkt som hedder Reduce Fat-Fast. Er der nogle som har erfaringer med dette produkt, og kan fortælle mig om det virker? Jeg overvejer meget at prøve det, men har ikke lyst til at bruge så mange penge, hvis det er fup.
Håber nogle kan hjælpe.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-08-05 10:39

hey..

jeg har ik selv erfaring med det omtalte produkt,men kan med sikkerhed sige at det ik virker..

vejen til et slank tilværelsel er igennem den rigtig kost og motion..

Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 06-08-05 10:42

det ved jeg godt, men det er bare for at komme igang... jeg har ikke problemer med at holde min vægt....
Så det kan jo godt være at det kan hjælpe...

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 06-08-05 10:44

hvor ville jeg ønske, sådan et produkt ville virke - når man køber det, så anbefaler muligvis, at man både begynder at tænke mere over, hvad man spiser, og anbefaler at dyrke motion også. Jeg har ikke prøvet de her piller, men nogen andre - fra TV shop - og de kan altså ikke fjerne dårlige vaner - Jeg ville jeg havde mod til at prøve, men det har jeg ikke - og jeg vil heller ikke være afhængig af dem. Så jeg glæder mig til du får et svar fra en, der har flere erfaringer

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-08-05 10:51

hvorfor skulde det hjælpe dig igang..? er det ik bare at gå igang uden piller og pulver for det virker jo ik..

Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 06-08-05 10:56

(xtrain)du har åbenbart ikke det samme problem som jeg, for det er ikke bare at gå igang... det ville du forstå hvis du var overvægtig... der har jo været midler på markedet som har virket, desværre er de taget ud igen. Men derfor kan der godt være andre midler som hjælper. Desuden var mit spørgsmål om der var nogle som havde erfaringer med dette produkt, og det ser ikke ud som om du har det.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-08-05 10:58

Bliver lidt forvirret.. Du har ikke problemer med at holde din vægt?
Er det mig, der misforstår, eller er du ikke overvægtig?

Nå men... Jeg tror ikke, der er noget forsagt i at sige, at produkterne ikke virker uden kostændring. Dermed er de jo nok overflødige - ihvertfald på det fysiske niveau.

Men jeg kan ikke afvise, at de har en psykologisk effekt - altså at man i højere grad føler sig motiveret for kost og livstilsændring, når man føler man "tager noget for det". (Vi er vel for medicinering i dette land )

Så derfor må du afgøre med dig selv, om du har brug for denne motivationsfaktor, der koster en bondegård, eller du kan gøre motivationsarbejdet selv. Bare lad være med at holde dig selv for nar, og tro at præparatet giver dig varigt vægttab. Det gør det ikke...
Havde det gjort det, blev det ikke solgt gennem tv-shop

Go for it! Ønsker dig held og lykke!

Vaxen

Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 06-08-05 11:07

min vægt er konstant, men jeg er overvægtig.
Det jeg vil vide er om produktet har en virkning her og nu, så jeg kan se en ændring i min vægt. Hvis jeg kan holde min vægt i stilstand nu, er jeg nok også i stand til at gøre det, hvis jeg kommer ned i vægt.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 06-08-05 11:11

hmm ved ik om jeg er overvægtig,min idealvægt skulde være omkring 80kg og jeg render rundet med 130kg så lidt fedt sidder der da.. jeg har selv prøvet meget os ting som var købt under boret,og min erfaring med sådan prudukter er ik overbevisendene,jeg ved godt det er svært men den eneste og rigtige vej er altså rigtig kost og motion.

få evt lave et kostprogram og start stille og rolig..

Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 06-08-05 11:21

jeg ved godt at det kræver rigtig kost og motion, men jeg er stadig interesseret i at høre om der er nogle som har erfaringer med dette produkt, og i så fald hvilke....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-08-05 11:26
Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 06-08-05 11:31

det er lige præcis det. det findes også i en dansk udgave på denne side...
http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=DK

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-08-05 11:37

Har fundet noget hos tv-shop, der beskriver produktet:

"Reduce Fat Fast

Nedsætter appetitten

Nedsætter energioptagelsen

Indeholder bl a:
- Grøn te (rigt på antioxidanter)
- Java te (naturligt vanddrivende)

Stadig svært ved at opfylde dit nytårsforsæt med at tabe dig?

Slankemidlet Reduce Fat Fast er en naturlig, sikker, fornuftig og nem måde at tabe sig de der ekstra, irriterende kilo. Midlet indeholder udelukkende naturlige ingredienser. Antioxidanterne, som findes i den grønne te, er desuden gode for din krop, idet de giver et forsvar mod frie radikaler.
Den kornede substans optages hurtigt i din krops system og nedsætter din appetit og din krops energioptagelsesevne.

Kliniske studier har vist, at de aktive ingredienser i Reduce Fat Fast formindsker appetitten og energioptagelsen.

Hvis du har lyst til at tabe dig yderligere, så råder vi dig til at følge Jorge Hanés kostplanlægning (på engelsk) som følger med dit køb og desuden at finde tid til nogle træningspas i løbet af ugen.

Hvis du virkelig mener alvor med dit nytårsforsæt – bestil Reduce Fat Fast.

Indehold

Camellia Sinensis (Green Tea) - 250 mg
Orthosiphon Stamineus (Java Tea) - 150 mg"

Hvis jeg var dig, ville jeg spare de 399 kr og så gå i en helsekostforretning og købe de to typer te istedet. Det er ihvertfald meget billigere sluppet.

Som sagt tror jeg ikke på, at det holder, hvad det lover - jo, men kun med den ændrede kost og motion...

Men men, har ikke prøvet det, så er jo ikke i stand til at udtale mig kvalificeret om det.
Det, jeg har prøvet er at udelade alt hvede og siden alt korn af min kost. Det har givet mig et vægttab på 23 kg over et år. Holder jeg mig fra disse produkter, kan jeg spise ALT! Behøver ikke at tænke på fedt og sukker - ihvertfald ikke i forhold til vægten.

Vaxen

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-08-05 11:46

Ganske kort, så er der kun en ting der virker mod overvægt.

Læg kostvanerne om og få noget motion, alt andet er spild af tid og penge

Kommentar
Fra : Pip2

Dato : 06-08-05 11:51

Hvornår forstår alle disse mennesker der kommer med kommentarer til dette spørgsmål at jeg godt ved at motion og rigtige kostvaner er det rigtige, men jeg er altså ude efter nogle mennesker der kender dette produkt. Jeg behøver ikke høre det andet, for det ved jeg og hører tid alle mulige steder. Jeg vil bare gerne høre om der er nogle som har erfaringer med Reduce Fat-Fast. Det er mit eneste ønske.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-08-05 12:02

Når disse kommentarer kommer, er det ganske enkelt fra velmenende mennesker, der ikke ønsker at du lader dig vildlede.
Det er rigtig, at vi ikke svarer konkret på dit spørgsmål, men svarene er med garanti ikke mindre relevante af den grund.

Jeg kan dog godt følge din reaktion- og frustration. Kan fornemme hvor den kommer fra, for jeg har selv været der. Som overvægtig er man nogengange ved at gå i panik over sin situation og den magtesløshed, man føler over for sin overvægt. Og i den desperation vil man gribe hvert et halmstrå - hvis bare det rummer en smule håb.

Det er så ubeskriveligt svært at tabe sig. Folk, der ikke har prøvet det, kan slet ikke forestille sig, hvor svært det er, at lave sine kostvaner om. Derfor håber man på, at de lette løsninger har bare en lille effekt. Og det er uendelig hårdt at få håbet skudt væk, som vi gør her.

Vaxen