/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skjule en mappe HELT!????
Fra : jjhj
Vist : 427 gange
50 point
Dato : 03-08-05 23:08

Hey...

Jeg har hørt at man kan skjule en mappe helt...

Så både ikon og Teksten under er helt væk.

Nogen der ved hvordan man gør?

HIlsen JJHJ

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-05 23:41

Højreklik på mappen og vælge attributten SKJULT, men det virker kun hvis man i kontolpanel Mappeindstillinger har valgt funktionen VIS IKKE SKJULTE MAPPER OG FILER.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-05 23:41

Du skal i øvrigt huske at opdatere for at aktivere indstillingen.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 03-08-05 23:42

Højreklik på mappen --> Engenskaber --> Sæt en prik i "skjul"

Gå så til Funktioner oppe i toppen, når en mappe er åben.. Vælg Mappeinstilinger --> Væl fanebladet "vis" --> Et sted står der "Vis ikke skjulte filer og mapper", sæt en prik ud for det.. --> Tryk Ok...

Så skulle mappen gerne være væk.. Vil du have den frem igen, gør du:

Funktioner oppe i toppen, når en mappe er åben.. Vælg Mappeinstilinger --> Væl fanebladet "vis" --> Et sted står der "Vis skjulte filer og mapper", sæt en prik ud for det.. --> Tryk Ok...
-----
Eller brug et program.. http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=Hide+Folder&tg=dl-20&search.x=0&search.y=0

Mvh Simon

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 04-08-05 19:33

eller brug Google > søg efter og download ´Folder Password Expert´ - efter min mening fremragende - mvh akselbo